2008年5月14日星期三

整曲奇

今日跟左小M去左整曲奇。出去學整蛋糕都試過,不過整曲奇就第一次。

其實我都想學好耐,因為次次整到失敗,都依足個材料去整,但都係唔得。整左幾次都係叫做有一次係成功呀!所以見有今次依個機會,就去學吓,睇吓自己衰係邊嘛!

今次我地學整左依款曲奇,兩款都係用左唔用嘅方法去整。整嘅過程都算易,所以我同小M一有時間就去幫我地嘅製成品影相呀!

首先就係牛油曲奇~~

唧花原來都好考功夫,我唧得時大時細,不過都似係花形呀!哈哈...

之後就係朱古力杏仁曲奇~~

依個就要雪凍佢切片咁焗...個賣相我都覺得唔係幾好呀!

經過兩個鐘嘅課堂,終於完成左兩盆小肥豬牌曲奇啦!

睇吓個製成品係唔係好似街買返嚟呢?

當然唔少得同小M影番張相啦!

今次去學曲奇都真係好好玩,好開心呀!當見到自己整嘅曲奇焗好之後(雖然好多時係MISS幫手),都真係好有滿足感呀!

返到屋企當然第一時間俾大肥豬食啦!佢我未去學整時,佢都叫唔好整咁多,因為冇人(即係佢)食。哈哈...點知佢今次竟然讚好食,仲話:將D曲奇拎哂返學校請同事食,咁我未冇得食?

聽到佢咁講都真係勁有滿足感...勁開心呀!

原來我之前有D方法用錯左,同埋買錯材料,所以先失敗。依家知道錯左嘅地方,咁我就可以試吓整,希望有今次嘅水準啦!我仲可以叫埋小M一齊上嚟要整餅呀!哈哈....

沒有留言:

發佈留言