2008年5月4日星期日

有人玩到傻左

今日因為小豬媽去左街街,所以叫左LULU妹嚟我地屋企食飯啦。

LULU妹三點幾就嚟到我地屋企,睇左陣電視之後,佢就同大肥豬係度玩WILL啦!

佢地兩個真係玩都好開心,我係廚房執下野同洗定D餸時,都聽到佢地笑都好大聲,一時又話要比賽,一時又研究點玩先高分咁。

原本都係電視機前玩,點知玩玩吓就走埋過去飯餐,話要助跑哦(因為佢地玩嚟WILL SPORT),真係俾佢地兩個激死。WILL到玩左成三個幾鐘,真係勁呀!

食埋飯,睇左一陣電視,就送左LULU妹去搭車返屋企啦!

雖然今日都冇乜特別,平平淡淡咁留左係屋企。雖然係咁,見佢地玩得咁開心,攪到我我自己都開心埋一份呀!

不過..大肥豬唔知係唔係玩得激動過頭,佢話周身骨痛,哈哈~~邊個叫佢玩到傻左咁呀!

沒有留言:

發佈留言