2008年5月27日星期二

愛心西米露

今日大肥豬要OT都成九點幾,所以我自己就返左去小豬媽屋企食飯。不過我食完飯就早左少少走,因為我有一個重要任務呀!

下午當我打電話問大肥豬要唔要煮D野俾佢食時,佢就話開OT前會食左野先,不過返嚟有特別野食就好啦!

係電話度我當然話唔彩佢,但其實都開始諗整乜俾佢食呀!

突然間諗起之前買左包西米,所以我就決定整一個簡單嘅糖水~~椰汁西米露。

不過我都係第一次整,所以都唔係太識。好在...我有小豬媽教路,聽落都好似好易,所以放工陪小豬媽買餸時買埋我所需要嘅材料啦!

一返到屋企就即刻開始煲西米....煲椰汁....希望可以係大肥豬返到屋企時完成,俾個驚喜佢呀!(為左要睇火,我都冇乜點睇電視呀!)

經過一輪努力,我嘅愛心西米露完成啦!

大肥豬見到就當然好開心,大讚好味,仲食左兩大碗呀!我地仲留左兩碗聽日凍食....真係正呀!

雖然係簡簡單單,但見大肥豬食得咁開心,我自己都好開心、好有滿足感。真係好有動力去學整多D野呀!

沒有留言:

發佈留言