2008年5月15日星期四

你今日捐左未

依幾日大家嘅話題總係離不開四川地震,佢地都真係好慘。

曾經睇過一個片段,見有位媽咪抱著佢個小朋友嘅屍體不停咁喊。嗰吓我自己都…跟住喊埋一份。

所以依家我都盡量避開睇有關地震嘅消息,我並唔係唔關心依一件大事,只不過係....因為我自己比較眼淺,加上睇完依D新聞之後,一定會好唔開心,會間接影響到自己嘅情緒。

所以好多時當電視播有關節目或片段時,我都會轉台,或者走入房,唔俾自己見到災民嘅慘況。

有時諗…其實我地生處於香港都幾好,起碼唔會受到依個天災威脅呀!真係我地已經好幸福,真係要知足呀!

今日我地學校都享應左明愛個籌款活動,為災民籌款。短短嘅一日,已經籌到二萬幾蚊,都真係比其他籌款活動多呀!我自己都捐左少少,雖然唔多,都希望可以幫到少少呀!

除左明愛之外,坊間都有好多籌款活動(不過記得去有信託嘅慈善機構),大家都快D去捐,善款可以多得一蚊得一蚊,可以幫到災民重建家園呀!

沒有留言:

發佈留言