2008年5月11日星期日

母親節活動

因為結左婚關係,今年嘅母親節係我第一年陪奶奶過,做乖乖新抱。

我地都幾忙碌,首先我地就負責去酒樓搵位飲茶。真係勁多人,我地十點幾開始等,到成十二點幾先有位。我地有位之後,酒樓又要求我地只可以坐個半鐘。唉...真係節日飲茶就係會咁啦!

我地一抬八人飲完茶之後,就陪奶奶行吓商場。係行商場時,我見到依支公仔筆,真係好得意呀!我考慮左好耐都唔知買唔買好,最後大肥豬就送左俾我啦!哈哈...真係好鐘意呀!

係玉桂狗 x BB呀!我係日本都有未見佢有出筆,所以嗰時只係買左電話繩呀!

我買完禮物之後,大伯話想去睇吓D地產公司,所以之後嘅活動就係去行地產,都真係行到幾倦,不過冇法啦,當陪奶奶嘛!

行到差唔多時候,就去左奶奶屋企樓下嘅屋村酒樓食飯。

食完飯,因為另一位大伯同奶奶去行商場,我地咁都一齊去。行左一陣,食埋糖水就走啦!

返到屋企都成十點幾啦,大肥豬仲攪笑話今日係朝十晚十陪奶奶呀!

沒有留言:

發佈留言