2008年5月8日星期四

係唔係真呀

早幾日收到ESD SEND嘅E-MAIL,話有O2OPTIX 氧氣Con 免費試戴一個月。作為一個師奶仔嘅我,見只係填一個E-MAIL ADDRESS,當然唔執輸填左去參加啦!

今日收到佢地個電話,話我抽中左,遲D會再SEND封確認信俾我,通知我去邊間眼鏡店拎份禮物。

嘩...抽中左哦,當然好開心咁第一時間打電話同大肥豬講啦!

點知..大肥豬話依D可能係宣傳方式,到我真係去眼鏡店時,就會SELL我買嘢或者再錢換,到時變左就唔係免費試戴。

聽完之後,真係有少少擔心會俾大肥豬講中。

不過我又會諗ESD都應該信得過呀!依家真係心大心細...唔知到時拎到信去唔去好呀!

唉...唔理啦,到時先算啦,再唔係..到時去拎禮物時,有乜唔對路就走人,最緊要唔好蝕底俾佢地!

有冇朋友仔試過依個情況呀?唔知佢地係唔係真呢?

沒有留言:

發佈留言