2016年9月21日星期三

【親子沖繩體驗之旅】享受正宗琉球晚宴

26 JUNE 2016(SUN)

我地體驗完首里琉染自己印TEE之後,又嚟到晚餐時間,我地去左享受正宗琉球晚宴呀~
我地今晚就係位於沖繩那霸市最旺嘅街道全日通,內嘅一間專做琉球宴嘅餐廳~ 

 
由於領隊一早為我地預備好,所以一嚟到就可以開始食啦~ 
 
聽領隊講琉球宴特式就係細細份,睇個前菜就感受到,但又真係幾靚哦~ 
 
琉球宴另一特式就係有歌舞表演,雖然都真係唔知佢地唱乜,不過見佢地咁落力表演,仲要九秒九換衫,真係好專業。小小豬都睇得興起,話表演者跳得好得意,仲拎部相機不停影呀~
 
邊睇表演邊食晚餐,又係幾好享受。食物方面,其實味道都可以接受,不過....或者我都真係食唔慣,見啲食物咁細細件,總係好似唔多夠飽咁~ 
 
可能領隊知我地唔夠飽,所以安排左炒飯同湯麵俾我地~ 
 
最後仲有一份小甜品添~ 
 
學領隊話...嚟日本都係食擺設多,所以今餐都唔好以食物為主角,單睇啲精緻食物同埋歌舞表演,都已經值得啦!


**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言