2016年9月16日星期五

【師奶仔愛煲劇】樂視網購大優惠

15 SEPTEMBER 2016(THU)

依家小小豬返左全日班,我看似就好比較清閒,但其實我真係仲忙過暑假,就連好多篇玩樂文都未寫文同大家分享。點解會係咁......其實咪又係因係睇電視睇之過

每朝送完豬仔返學就邊開著電視邊做家務,有時睇得入迷就坐定定係度睇,所以咪用晒啲時間嚟煲劇啦!

早上就煲師奶仔劇,夜晚都一樣有得煲就係煲緊近期熱播嘅港韓同步嘅步步驚心 - 麗~
 
其實我之前都有睇過步步驚心嘅內地版,加上媽媽會啲朋友仔又極力推介,所以都好有興趣睇下依個韓國版係有咩唔同。

好老公依家用緊樂視電話,所以佢就幫我DL左個樂視視頻,等我可以有得睇啦。套劇又真係幾好睇,男女主角都係靚仔靚女,不過八阿哥始終都係鄭嘉穎吸引我啲....哈哈哈~
 
翻拍劇就一多人用嚟作比較,雖然係韓國風頭都唔算太勁,不過韓劇都總係啱我地香港人睇,尤其今次係同韓國同步,仲有埋粵語配合,唔洗追字幕咁慘,緊係多人睇啦~ 
 
其實幾位主角我都真係唔太認得,不得不讚韓國版嘅取景真係靚好多,尤其個啲雪景,就好似係實地拍攝(或者又真係實地嚟呢),邊睇邊感受到那一份浪漫呀~
 
不過次次都係用部電話睇,咁用神睇足一個鐘,對眼都唔好話唔傷神。就係依個時候就俾老公入到位,佢話樂視做緊網購,有好多超級優惠,佢仲話有部超級大電視Super4 X43 + 1年英超 + 1年超級影視服務都只係$2999。
 
哈哈哈....一講起買大電視佢又可以滔滔不絕,緊係啦.....因為佢又係一個超級電視狂,每日等小小豬瞓左之後就係佢煲電視時間。成日都話用大電視睇,就係超級享受嘅事,佢都不知恨左幾耐呀(哈哈哈...係得恨字咁啦)。

睇下佢今次係「919樂迷網購節」可唔可以搶到,搶到咪益佢啦....呵呵呵!

其實今次「919樂迷網購節」大優惠又點止老公留意嘅超級大電視依一部分,仲有一年英超狂睇組合、超級影視會員、手機同其他配件有大特價添~
另外樂視香港商城(LeMall.com)正式開始接受登記,完成登記仲可以免費獲取200 LeMall.com現金券購買指定套餐,仲唔係優惠浪接浪,到時一定要老公快快手搶平嘢先得呀


More Information
Website:http://www.lemall.com/index.html
Facebook:https://www.facebook.com/LeEcoHK




**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言