2016年9月17日星期六

【放電好去處】小車迷歷險@黃金海岸商場

16 SEPTEMBER 2016(FRI)

剛剛開學其實都真係幾繁忙,我亦都開始感受到小學與幼稚園生活嘅大不同,我同小小豬都仍然係努力適應中,不過幸好小小豬都係一個愛上學嘅小朋友,所以我都唔會太擔心,希望一切就係冇壓力下順其自然啦!

中秋節有幾日假期,咁就當然要去玩,所以今日就約埋SY哥哥齊齊嚟We嘩!充氣嘉年華瘋狂大放電啦~
 
其實早幾日睇天氣報告都話因為打風所以會令天氣唔好,所以都會擔心好似上星期咁玩唔好。不過好在天公造美,今日天氣好到冇朋友,所以兩個小朋友就可以瘋狂玩樂一番了~
 
係嚟嘅車程上,小小豬已經不停講話要玩彈床。不過嚟到竟然一反常態,就係先玩依個「賽車造型流沙」,原來兩個小朋友都係好鐘意玩沙,來來回回都玩左好幾次。睇嚟要趁依個夏天尾巴,相約再去沙灘玩沙先得啦~ 
 
之後我地就去做啲文靜活動,就係去「We!嘩藝術廊」整個動物相架,其實係因為當時實在太曬了,我地要留係有風扇嘅地方休息下~ 

 
不過兩位都係愛玩嘅小朋友又點會甘願坐定定,休息過後佢地就開始發力,先嚟「糖果樂園」小試牛刀啦~
 
雖然唔算太刺激,不過係入面跳下彈床又瀡滑梯,都啱依兩個小朋友呀~ 
 
之後兩個小朋友就去玩下攤位遊戲先,玩下「投籃競賽」同「懸浮射擊」先,今次好在有SY哥哥相伴,有佢教小小豬玩遊戲,即刻叻仔晒,兩個遊戲都嬴到小禮物齊齊開心呀~ 
 
之後兩個小朋友就轉戰「小車手訓練營」,由於之前都玩過同依個遊戲,所以一入到去就已經急不及待咁爬爬瀡瀡又走走,玩得不亦樂乎~ 
接住唔好俾佢停,繼續放電跳埋「宇宙觀星船」啦~  
我地玩完晒一樓所有遊戲之後,熱身過後就開始去玩啲超刺激新遊戲,當然就係去玩依個十米高嘅大滑梯是「極速方程式」~
 
其實一見到咁大個充氣裝置,兩個小朋友都已經心急到一個頂點,緊係啦...有成2層樓咁高嘅瀡滑梯,咁刺激我都想入去玩呀! 

係準備上去玩時,姐姐就俾護踭小朋友著上,咁就唔怕瀡落嚟時引致磨整損手仔啦~
 
依個心急豬一聽到話開始,就一支箭咁衝上去了~
 
其實個滑梯其實高得嚟都幾斜,瀡落嚟都真係有點速度。不過一向冇嘢驚嘅小小豬都不知幾ENJOY,玩完一次又繼續快快腳再爬去再瀡過,真係唔知點解佢可以如此大膽~ 

之後我地就去玩「賽車維修站」,依個可以就係我地排隊用得最長時間嘅一個遊戲,不過小小豬玩緊嘅時候我就明白點解要排咁耐。

因為負責姐姐真係好細心咁教小朋友玩,教佢地點樣可以將啲賽車零件利用磁力吊起,成功吊起又會大讚小朋友,係一個咁熱又多人嘅情況下都可以咁樂業,又 點可以唔俾個LIKE佢呀~ 
 
小朋友都真係精力無限,玩左大半日都仍然力量無窮,所以又入去「海洋遊樂園」內玩下捉迷藏啦~ 

最後就嚟玩「電動小賽艇」,由手搖小艇變成了電動船,只是控制軚盤就得,咁疏乎難怪小小豬玩得比之前嘅更興奮啦~

雖然今日都算幾多人,都用左唔少時間去排隊,不過小小豬都一樣玩得極度盡度,要再一次多謝We嘩!充氣嘉年華邀請,同埋SY哥哥相伴。


More information :
主題 : 小車迷歷險@黃金海岸商場
日期 : 2016年9月10-11日及9月15-18日
地址 : 黃金海岸商場 (香港黃金海岸青山公路1號)
時間 : 上午11時至下午7時
票價 : 套票$130 (任選$50遊戲共3個 + $10遊戲共1個), 另設$10及$50遊戲券 


Website: www.wewaland.com
Facebook:https://www.facebook.com/WeWaLand




**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言