2016年5月31日星期二

【MyBB試用小隊】日本「康兒樂活」小兒 PNC益生菌+維C脆皮糖

30 MAY 2016(WED)

謝謝MyBB試用小隊成員,小小豬又可以成為小小試用專員,試用日本「康兒樂活」小兒 PNC益生菌+維C脆皮糖~

由於小小豬成日都瘦瘦的,佢又唔係唔食嘢,佢食量都真係可以話大個我,但都總係好似唔吸收咁。所以我都好想俾佢試下食益生菌,等佢可以改善下腸胃,咁就可以吸引啲啦! 

坊間都曾經買過啲沖水或嘅益生菌俾佢,但....味道唔太好之外(小小豬話呀),又成日要沖好似唔太方便,所以都想搵其他品牌試下。日本「康兒樂活」之前我地都試過佢嘅DHA軟糖,我對佢地都有信心,所以就趁今次機會試下 PNC益生菌+維C脆皮糖~
 
益生菌+維C對小朋友都好有益處,佢有孢子性乳酸菌,可以能抵抗人體胃酸而直達小腸,促進腸道蠕動,幫助排便暢順;乳酸菌 就係腸道內產生維生素,促進營養物質的消化吸收;天然維生素C可以增強抵抗力,有助骨骼、牙齒、皮膚,血管和肌肉的健康生長;補充微量礦物原素就幫助身體 均衡成長~ 
 
3個月至12歲小孩,每日1-2 粒,餐後服用效果就仲好呀~ 
 
放入口第一個感覺有點像橡皮糖,煙煙韌韌咁,咬幾下內裡嘅益生菌就會慢慢流出,味道就甜甜地,入口都唔難食呀~ 
 
小小豬都就嚟六歲人仔,所以我每日係佢午餐後都會叫佢自己去拎2粒嚟食~ 
小小豬食左都差唔多一星期,整體上都係冇任何不良反應,只係初時因為覺得個膠囊比較韌,要咬幾好多下先可以食到,不過習慣左之後就冇扳訴,自動自覺去拎嚟食添!



More Information :
Website:http://www.healthychildhood.net/index.php/retail-store



**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言