2016年5月23日星期一

【抵食意大利菜】AGE Cuisine Express

22 MAY 2016(SUN)

老公約左朋友去食晚飯,有好嘢食我同小小豬緊係跟埋一齊去,所以就齊齊出發去太古城嘅AGE Cuisine Express食個豐富晚餐啦~
其實初時我一聽到去太古城食晚餐,我都以為係去太古城中心一帶,原來我地係去工廈餐廳,入內佈置一啲都唔工廈,仲好有情調添~ 

 
食意大利菜,湯就係好緊要一環,所以我地分別點左黑松露野菌忌廉湯同埋法式龍蝦湯。 

老公嘅黑松露野菌忌廉湯好足料,入口會咬見到啲野菌碎,而且仰有啲黑松露,令整個湯更加香濃~
我嘅法式龍蝦湯,一入口就飲到勁濃郁龍蝦味,而且唔會太咸,真係幾好飲呀~
芝士焗露筍,露筍非常鮮嫩,芝士溶化左之後滲透入去,口感更嫩滑~ 
吞拿魚尼哥斯PIZZA,完全冇諗過佢係咁足料,而且Pizza皮極薄,咬落口脆卜卜,絕對係推介之選呀~ 
 
吞拿魚尼哥斯PIZZA,完全冇諗過佢係咁足料,而且Pizza皮極薄,咬落口脆卜卜,絕對係推介之選呀~ 
 
我同小小豬嘅煙肉白菌意大利粉,一向我都幾怕食勁醬汁嘅意大利粉,因為好怕嗰一種"張"喉感覺,不過依一碟又真係完全冇依個問題,小小豬都食好多呀~ 
 
最後一樣就係全晚驚喜,除左份量大之外,真係完全冇諗過羊後膝係可以咁嫩滑,而且仲一啲羶味都冇,係是日另一推介呀~ 
 
估唔到係工廈餐廳都可以食到水準高食物,而且仲要係份量勁充足,所以下次約朋友晚餐又多一個選擇了!



**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言