2016年5月14日星期六

【小朋友至愛】三色豆腐粉絲蒸蛋

13 MAY 2016(FRI)

依期小小豬好鐘意食粉絲,係網上見到有朋友仔教整依個小朋友餸,我見有豆腐又有粉絲,健康得嚟又好啱小小豬,所以就學整依個三色豆腐粉絲蒸蛋俾佢試下啦~
材料唔多,仲要樣樣都啱小朋友,依個仲唔係小朋友專食。 硬豆腐2件、粉絲1扎、雞蛋2隻、雜豆大半碗~ 

 
粉絲浸在水中至軟身瀝乾,然後剪成段;雞蛋打勻;雜豆洗乾淨~ 
 
豆腐放在大碗中,然後壓爛豆腐~
 
加入粉絲、雜豆、生粉1湯匙、鹽及胡椒粉~ 
 
最後加入蛋液~ 
 
將全部材料拌勻後,倒入碟中~ 
 
最後包上蓋錫箔紙~ 
 
待水燒熱後,用中火蒸約20分鐘~ 
 
食得啦.....有需要時可以淋上熟豉油,不過因為小小豬濕疹底,唔想佢食太多豉油,所以我今次就冇加到就即刻食啦~ 
 
入口又有好有豆腐味,一啖就可以食到粉絲同雜豆再加埋豆腐,所以口感又真係幾豐富呀~ 
 
不過,我就覺得味道淡左少少,可能豆腐..粉絲...都係啲唔濃味嘅食物,我想下次加少少清雞湯一齊蒸,應該會更加好味呀!


**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?** 
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦!

沒有留言:

發佈留言