2016年5月19日星期四

【歐陸色彩】THE CHOP HOUSE

18 MAY 2016(WED)

出左尖沙咀行街街,當然要食埋晚餐先返屋企交人,所以好友就帶左我去美麗華新餐廳一齊去開餐啦~

The Chop House嘅環境幾好,當中帶有少少歐陸色彩,整體感覺都好舒適~
 
除左室內之外,仲可以選擇到室外進餐,歐陸感十足嘅花園,真係好寫意自在。不過怕熱的我都係室內,歎住冷氣嚟食晚餐好啲~ 
 
先嚟一杯菠蘿椰子特飲,好香嘅菠蘿味,啱我口味呀~

先嚟招牌沙律配牛柳 - 由於我唔食牛,所以我就冇份食,不過好友都話唔錯,個肉質好滑,而且牛味都好濃厚呀~
 
炸火腿芝士卷 - 外層很脆但內裡又軟軟,而且有好香嘅芝士味,我仲食左好多條,真心喜愛呀~
墨西哥式雞肉餡餅 - 餡餅皮夠薄而且軟硬度適中,一啖咬入口時,餡餅與餡料能夠同時吃到,豐富嘅口感真係唔錯呀~
 
炭燒海鮮拼盤 - 有青口、三文魚、魷魚、大蝦、燒焗蒜頭,其實幾樣食物都一樣好食,不過最吸引我嘅都一定係三文魚,外熟內生既香口又嫩滑,就算唔點任何汁都一樣好味呀~
 
美國黑毛豬扒 - 豬扒肉質爽身,個醬汁都比較特別,微辣中又帶點甜香,即刻令豬扒變得更入味呀~
 
蒜香大蝦伴紅花飯 - 彈牙嘅蝦肉再配上點點蒜香味,都已經好惹味,再加上濃濃紅花味道,這煮法又真係幾特別哦~
 
軟心朱古力蛋糕 - 一向我都鐘意朱古力蛋糕,依個但超濃厚朱古力味但又唔會太甜,配上雪糕食仲更正,大愛呀~ 
 
炸蘋果卷 - 單看賣相都已經覺得好有心思,蘋果加肉桂味道完全配合呀~ 
今晚又開開心心食左個豐富大餐,睇嚟我嘅減肥大計又要遲一步先可以進行了!


**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?** 
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦

沒有留言:

發佈留言