2016年5月13日星期五

【輕鬆歎一下‬】Häagen-Dazs美味下午茶

12 MAY 2016(THU)

今日要幫老公同銅鑼灣整嘢,見仲有一段時間未夠鐘接小小豬放學,所以就去Häagen-Dazs歎個美味下午茶啦~
其實都唔係第一次嚟,我都真係幾鐘意嚟依間Häagen-Dazs,環境清靜又大,最好就係對住個大玻璃,望住個VIEW嚟食雪糕,都真係幾舒服呀~

 
今次ORDER左一份有蛋糕又有雪糕,仲要有凍飲嘅下午茶餐~
 
YEAH...開餐啦~
 
每次必食嘅仲夏野莓雪糕,我真係好鐘意食依個味雪糕,十級好味呀~
 
蛋糕今次就食左既有朱古力又有味蛋糕(哈哈哈...店員有為我介紹個名,不過我唔記得左)~
 
味道又真係唔錯, 中間嘅咖啡味同外層朱古力味又幾夾,唔會互相蓋過味,店員姐姐又真係冇介紹錯呀~
 
食飽飽之後係咁悠閒環境下坐到小小豬差唔多放學就去接佢,依一刻覺得自己有點似闊太添...哈哈哈!

我當然同闊太仲有好一大段距離,不過自己享受又滿足現有狀態,就自然人都開心啲啦!



**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?** 
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦

沒有留言:

發佈留言