2016年5月20日星期五

【大滿足放題】尚鮮日式燒肉漁市場

19 MAY 2016(THU)

我成日都好想去食放題,我家老細都總係話...唔抵食..回唔到本,不過乖仔一話想去做廚師,廿四孝爸爸就即刻心軟,叫我搵間餐廳可以有自己燒嘅。既然老細叫到我當然係即刻做嘢,最後我就搵到依間既有得燒烤又可以有放題嘅尚鮮啦~
其實我都係前兩日見有朋友仔去過,見佢都話啲食物唔錯,所以先識得嚟食間。韓燒我地就食得多,不過日燒就係第一次,但我個人覺得都唔分別咁多,最緊要就係食物好食新鮮就得啦~ 


餐廳採用平板電腦電子餐牌,仲會配合埋食物圖片,咁簡單就連小小豬都可以自己落ORDER啦~
 
佢地食物種類都算多,有唔同種類嘅燒烤肉選擇之外,仲有刺身、壽司、小食、炸物...都好多元化呀~ 
 
待應姐姐見到小小豬在場,佢仲專登安排我地坐一張大卡位,咁就可以坐得舒舒服服去享受今日嘅晚餐~ 
 
依個為食小小豬一聽到待應姐姐話可以任飲汽水果汁及甜品,佢就已經急不及待要去拎啦(難得一次就破例俾佢飲半罐橙汁啦)~
 
先送上一客刺身船,包括三文魚、甜蝦、帶子、八爪魚、北寄貝同埋希靈魚,每樣都算新鮮~
 
除左刺身船之外,店員亦為我地送上一系列烤肉拼盤,都一樣好新鮮呀~ 
 
當然我地都有ORDER其作食物,每一款都真係唔錯,就算老細隨意燒都已經好好食,大部分都唔洗要點醬汁都會好夠味,我想應該你醃得入味之功呀~ 
 
我地加錢點了燒蠔及尚鮮珍寶虎蝦,兩款都極度鮮甜,尤其係個虎蝦,真係勁爽口呀~ 
 
有得自己燒真係開心~ 
 
小小豬直頭當左自己係小廚師,要煮肉俾我地食哦~ 
 
見到刺身我當然唔會放過,不停ORDER再ORDER~ 
 
勁推介依個炸芝士波波,就連唔"好"芝士嘅老細都話正呀~ 
 
最後每人一個Movenpick雪糕,真係何其滿足呢~ 
 
我指小小豬...睇佢食得幾開心~ 
 
我地仲可以利用電子餐牌CHECK下ORDER過咩食物,值得一讚係佢又真係完全冇漏單,感覺真係幾好~ 
 
今餐小小豬話有100分(緊係啦..又汽水又雪糕又可以扮廚師),佢當然開心啦。不過就連我家老細都大讚,咁就即係真係唔錯啦。佢地兩父子仲已經計劃緊下次係幾時再嚟添!  



**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言