2016年1月31日星期日

炒雪糕@Spade by Lassana

31 JANUARY 2016(SUN)
落雨天真係咩地方都去唔到,但又唔想困係屋企一整日,所以就近近地去行大本型。估唔到就係咁益左小小豬,因為有靚靚炒雪糕呀~































行商場行到攰攰地,所以想搵個地方食個TEA,順便坐下休息一陣。行左一陣就決定嚟依間餐廳依個炒雪糕。天寒地凍去食雪糕,簡直係最高享受,哈哈哈~
有得食雪糕小小豬緊係興奮,佢仲急不及待要揀款式添~

































嘩...炒雪糕系列都有好幾款真係花多眼亂,仲可以另加配料,唔怪得小小豬要揀咁耐啦~
最後我地叫左兩份炒雪糕,雪糕係即叫即炒呀~
等左一陣小小豬所ORDE嘅雜莓星球已經整好雜莓雪糕再加上棉花糖迷你士多啤梨撻同埋三角朱古力,單睇賣相已經好吸引呀~
咁靚嘅雪糕小小豬又點忍得口,佢二話不說就密密食啦~

































食完個雪糕仲唔止,就連個窩夫都食得津津有味。不過個窩夫又整得幾脆口,唔怪得小小豬咁鍾意啦~
































時間剛剛好,我地三口子KO左個雜莓星球之後,另一個棉花堡壘又嚟啦

原本係由棉花糖再配新鮮香蕉同埋香蕉雪糕一齊嘅,由於當日剛剛冇香蕉雪糕,所以就改左為椰子雪糕。不過咁都好,因為啱晒我依個椰子控呀~
見小小豬又嚟不停食,就知份炒雪糕有幾好味啦~
 
































不過,一次過又真係唔可以食太多雪糕,所以小小豬食左幾啖之後,都係回歸返我肚皮啦....哈哈哈。最吸引我嘅就當然係椰子雪糕,真係好香椰子味,啱晒我呀

臨走時見到張POSTER,原來係可以平$10,真係蝕左添,唔緊要留返下次啦~


































$40一份又真係唔算貴,如果再加以有$10現金卷咁咪仲抵,搵機會要再帶小小豬嚟開心一下先得。



**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**
小小豬的成長日誌

大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦

沒有留言:

發佈留言