2016年1月27日星期三

泰拳館?拳王泰國餐廳

25 JANUARY 2016(MON)
卡通人物為主題嘅餐廳我就去過幾間,朋友仔係網上發現係銅鑼灣開左一間以泰拳為主題嘅泰國餐廳,相約齊齊去食餐飽又吹吹水。哈哈...有得去玩我當然樂意奉陪,所以今日又同大老細請假去輕鬆一晚啦~
Picture


餐廳係以泰拳為主題,所以就擺設左好多唔同嘅泰拳有關嘅佈置,好似有金腰帶拳套..等等,唔知依啲係咪店主戰利品嚟呢~
Picture
PicturePicturePicturePicturePicture

就連我地嘅座位都好似一個沙包,既特別又舒服呀~
Picture

餐廳中央仲有電視播放拳賽添~
Picture

環境就真係好吸引,所以對食方面唔多唔少都好有啲期望呀~
Picture

先嚟飲杯冰凍嘅芒果沙冰先~
Picture

頭盤就係金柚蝦沙津~
Picture

蝦身非常彈,再配上甜得嚟又帶微微辣嘅柚肉 ,感覺都真係幾清新唔錯哦
燒菠蘿及燒露筍~
PicturePicture

平時去泰國餐廳食串燒都只係識得叫豬肉串,但原來串燒都係有好多樣化。今次食左依個燒菠蘿及燒露筍令我眼前一亮,依兩個都令我食唔停口尤其個燒菠蘿真係可以話係我至愛之一,超甜又多汁,都依家打文中都仍然好回味,攪到我都好想試下係屋企自己整嚟食添
原隻燒魷魚~
Picture
我依個魷魚怪當然係鐘意食,非常煙煙韌韌,就算唔點醬都勁香魷魚味,我一個人都食左大半隻,食咁多真係有啲唔好意思添...哈哈哈
泰式豬頸肉~
Picture
豬肉質好嫩,食嘅時候點少少酸辣嘅醬汁一齊食,都唔錯呀
海南雞~
Picture

以蒸籠形式上菜都已經覺得好特別,但原來之後仲驚喜,因為隨蒸籠附上一壺雞湯,當我地食嘅時候先淋上,咁就可以令啲雞食嘅時候暖暖的,加埋啲雞湯就可以令雞味更為濃郁,而且雞又非常,依個又係另一我至愛菜式嚟呀~
Picture
整體上俾我感覺都係好好,食物環境都唔錯,食得舒服又滿足,所以有機會一定要帶小小豬嚟食先得! 


**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦

沒有留言:

發佈留言