2016年1月8日星期五

蠔油冬菇炆鵝掌亦

1 JANUARY 2016(FRI)
元旦日,又係我扮偽大廚時間,因為約晒所有家庭成員返爸爸屋企食晚餐嚟個小慶祝。
今次應要求煮左一個充滿回憶嘅餸,幸不辱命...我都算成功煮左依個蠔油冬菇炆掌亦~
Picture


依個餸可以話係我地家中至愛排行榜頭幾位,我地都真係可以話由細食到大,嗰一種味道真係好食到難以形容(當中當然亦包含左一種愛嘅味道啦)。
不過........嗰一種味道真係冇機會再食到,所以就只可以帶住掛念及回憶。 坦白講,初時都真係有點怯,因為我知道無論我點煮,都一定冇嗰一種味道。但我知道遠方的她會睇住我,成功的話就當係一份致敬,所以豁出去啦,我要努力完成佢呀!
材料就當然係有冬菇同鵝掌亦啦~
Picture

冬菇就因應大家喜愛程度預份量,多少都可以。然後浸軟去蒂備用(哈哈哈....掛住整鵝掌亦唔記得影相。
鵝掌亦就洗乾淨,鵝亦就切成兩段,鵝掌就要切去腳甲~
Picture

滾水後將鵝掌先行汆水10分鐘~
Picture

之後再加鵝亦一齊汆水多15分鐘~
Picture

汆水完畢之後,記得要分返開佢地呀~
Picture

先燒熱油爆香薑片~
Picture

然後加入鵝掌冬菇再炒一陣~
Picture

分別加入生抽(約兩湯匙)~
Picture

加入蠔油(約四湯匙)~
Picture

最後加水,水唔洗加太多,大約蓋過啲食物就可以啦~
Picture

用中火炆大約15分鐘左右,再加埋鵝亦一齊繼續炆~
Picture

有需要時可以加少少水,之後就可以加一粒冰糖,冰糖大少就視乎你的食物又幾多~
Picture

係炆嘅時候要間唔中反下啲鵝掌亦,等唔好燶底之餘,仲可以令兩邊色先會均勻啲呀!依個時候又可以試下味,可以因應個人口味添加冰糖或蠔油
慢慢炆到汁杰身就可以啦~
Picture

排靚靚就可以放上碟啦~
Picture

第一次煮的我都真係覺得幾有成功感,因為各位家庭成員都話好食,仲大讚啲冬菇勁入味,話咁快就清晒成碟啦
唔怕醜地講,我自己都覺得係好食,但始終都係仲差嗰一點點,相信我都只能對依一點點當作懷念。不過....得到眷顧下,我都總算冇掉瞼呀

**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦

沒有留言:

發佈留言