2016年1月24日星期日

勁失望的壹.咖啡店

23 JANUARY 2016(SAT)
依幾個星期小小豬都要去油麻地上興趣班,一上就嚟個半鐘,天寒地凍緊係唔好係街流連,所以就近近地係附近嘅餐廳食個下午茶餐啦~
Picture


其實一踏入餐廳時,都有一點點驚喜,因為佢地入面嘅佈置都幾特別,有一種懷舊嘅氣氛,都幾特別呀~
PicturePicturePicturePicturePicture

我地叫左兩SET下午茶之後,先嚟兩杯飲品啦~
Picture

老公嘅賓尼迪蛋火腿厚多士~
Picture

老公話味道麻麻,佢嗰一個酸醋味都幾濃,食完整SET下午茶之後都勁口渴呀
我呢?當老公完全KO左佢SET之後,我仲等左好耐都未到,最後忍唔住問個職員原來我所ORDER嘅雪糕窩夫嘅窩夫壞左,點解過左成大半個鐘仲要係我問先通知,真係有點兒.......嬲嬲地
為左唔洗等咁耐,所以我只係簡單咁叫左件Tiramisu就算了~
Picture

味道真係勁麻麻,完全冇Tiramisu應有嘅香味同味道勁淡身,真係有點失望




**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦

沒有留言:

發佈留言