2015年4月6日星期一

靚靚雪糕玫瑰花

1 APRIL 2015(WED)

今日約左朋友係旺角拎啲小禮物,行過朗豪坊地庫見到有之前好多朋友仔都食過嘅雪糕玫瑰花所以就同小小豬一人買一支嚟試下啦~
Picture

其實之前見好多朋友仔係FACEBOOK洗版式咁POST依個雪糕玫瑰花,我都已經勁想加入依個洗版行列。不過一直搵唔到機會出旺角,今日無意中路過,緊係要試下啦~
Picture

一嚟到雪糕店,就俾個玫瑰花櫃吸引住啦~
Picture

記得之前有朋友仔介紹過雪糕玫瑰花有九款唔同味道。不過今日嚟到就只有藍莓、士多啤梨、綠茶、朱古力、牛奶~
PicturePicture

小小豬話: 依啲係花花嚟哦...真係可以食~
Picture
Picture

最後經我一輪講解,小小豬終於知道係雪糕嚟,仲揀左佢愛嘅味道添~
Picture

小小豬嘅士多啤梨味,我試食左幾啖,士多啤梨味都幾重,而且帶有少少味道唔錯~
Picture

我嘅綠茶味玫瑰花其實我原本係打算試食朱古力味,點知小小豬極度建議我買綠色,佢話綠色係第二靚哦(當然佢係唔知依個味就係綠茶啦)

見隻豬仔極度建議,就順下佢意思一次咁多。我一向唔太好綠茶,因為好怕嗰一種苦澀味。不過依款食落又唔會覺得有那一種苦澀,帶有一陣淡淡綠茶味啦!不過如果極度愛好綠茶者應該會覺得味唔夠濃呀~
Picture

小小豬正在滋味地辣手摧花中~
PicturePicture

味道係可以接受,不過我覺得整個玫瑰花雪糕都係比較結實,同埋雪味重左少少(我地剛剛拎上手時仲見到啲小冰粒粒呀),唔多唔少影響左個口感

不過咁靚靚又特別嘅雪糕玫瑰花,平時都真係好少見,所以都可以試下,用嚟呃LIKE都唔錯呀....哈哈哈哈

沒有留言:

發佈留言