2015年4月10日星期五

雪糕鯛魚燒

4 APRIL 2015(SAT)

早前瘋魔一時嘅雪糕鯛魚燒,今日我終於有機會試到,最好就係等唔洗十分鐘就有得食啦~
Picture

早排見好多朋友仔都專登去食一轉,不過因為當時係新推出,所以無時無刻都有好多人排隊,攪到我想到唔敢去買嚟試呀~
Picture
Picture

今日剛好有事要到旺角一轉,小巴落車點就係店鋪對面,由於係剛剛開工,所以人流唔多。見到依個大好機會(我指唔洗排隊),當然唔放過,即刻買一個嚟試啦~
Picture

有吉士味同紅豆味選擇,我最後都係決定試食紅豆味~Picture

哈哈哈...睇住即叫即整,感覺都真係唔錯,好似好新鮮咁哦~
PicturePicturePicturePicture

等左幾條都係吉士鯛魚金金我嘅紅豆鯛魚終於出場啦~
Picture

每一隻鯛魚燒配一串青提子朱古力再加入乳酪雪糕,只看賣相都已經非常吸引呀~
Picture

整體上雪糕鯛魚燒口感都不錯,乳酪雪糕味道有點似益力多味,質地都算幾軟滑。新鮮製的鯛魚燒餅很脆口,而且不會太厚身。

食完乳酪雪糕及半個鯛魚燒餅之後,好戲就在後頭,因為燒餅魚身部分入了滿滿的紅豆,再到脆口的魚尾,口感同味覺都唔錯。

食完整條雪糕鯛魚燒都真係飽飽晒,可以化替一餐呀...哈哈哈!

沒有留言:

發佈留言