2015年4月5日星期日

輕輕鬆鬆迪迪尼

31 MARCH 2015(TUE)

放假期間我地嘅指定節目,當然就係三口子入迪迪尼玩一轉啦~
Picture

哈哈哈...回想起對上一次入迪迪尼,嗰日真係多人都有啲驚嚇,我地都唔係玩得好多遊戲。不過今日真係有好大唔同,雖然今日銀咭人仕都可以入場,但整體上人流都唔算多,所以輕輕鬆鬆周圍玩啦

入迪迪尼玩,洗唔洗咁CHOK呀...哈哈哈~
Picture

其實我今日入園最想就係搵夏日版DUFFY & SHELLIEMAY集郵,不過時間就唔啱,加上佢地兩父子又掛住入去玩,所以又冇緣了。集郵唔成功,同依個靚靚夏日佈置影打當先啦~
Picture

之前嚟迪迪尼小小豬次次都係玩同一樣遊戲,今次依隻豬仔終於肯改變行程,向探險世界出發

當然第一站就係去搭船仔遊森林啦

依個爸爸有幾愛隻豬仔,睇佢排排下隊都要錫個仔就知啦~
Picture

排左一陣就可以上船啦~
Picture

第一次搭船仔,小小豬好專心咁四周望呀~
Picture
PicturePicture

到左個火山位,小小豬就開始驚,不過佢就又要驚又要睇...哈哈哈~
Picture
Picture

小小豬真係超級鐘意食個森林探險之旅,佢仲要求玩多幾次添。好在今日人流唔多,我地每次都用唔洗十五分鐘就可以玩到,所以就陪小小豬連玩三次啦

玩完時間都差唔多,所以我地就去搵位睇巡遊兼坐底休息一陣~
Picture

都唔知我地叫好彩定唔好彩,我地係陽光極度猛烈嘅情況下,欣賞雨天巡遊~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture
Picture

其實一聽到工作人員講都真係超級掃興呀,因為小小豬冇得出去跳舞嘛。因為之前曾經落過毛毛雨,所以就改做雨天巡遊雖然有少少失望不過依個安排都係為左啲演員安全,反正我都未認真睇過雨天巡遊,就趁依個機會睇啦

繼續探險之旅,我地搭木杖去搵泰山~
Picture

一上到泰山屋就古靈精怪周圍行,其實我只初初開幕時去過泰山屋之後,一直都冇再嚟過。不過相信之後亦都大把機會嚟,因為小小豬不知幾鐘意依度呀~
Picture
PicturePicturePicture
PicturePicturePicturePicturePicture

終於嚟到我嘅集郵時間,今次小小豬就幫我揀左佢地~
PicturePicture

玩左一陣新遊戲,當然要玩返小小豬嘅至愛。今次馳車天地真係超正,排左半個鐘唔洗就玩得啦~
PicturePicture

仲有飛碟~
Picture

同埋轉轉杯~
Picture

我地今次仲去左太空交通控制中心搵史迪仔傾計呀~
Picture

仲唔到第一次睇嘅小小豬已經識得自己去前搵個靚位坐,我見佢地好投入仲回答史迪仔問題呀~
Picture

見小小豬咁投入,我地又睇左兩次,俾小小豬過足引啦

今日試玩左好多新嘢,小小豬對迪迪尼又更加熱愛,回程途中仲問我幾時再入迪迪尼呀

不過相信要等下一個銀咭日先可以再入嚟玩啦

 

沒有留言:

發佈留言