2015年4月2日星期四

日和號的叮噹

29 MARCH 2015(SUN)

彈彈彈...彈左差唔多三個鐘之後,係時候要休息一下(我指係我兩個大嘅,小小豬仍然係精力無限)。依期搵食最好地方當然係日和號,因為我想試個叮噹系列好耐啦~
Picture

其實早係二月嘅時候,係FACEBOOK都見好多朋友仔洗版式咁POST一系列叮噹食物我當然係好想去試下啦雖然我地成日去MEGABOX,不過真係搵唔到機會

直到今日問小小豬想食乜時,佢話想食烏冬,就係咁我可以去搵叮噹啦~
Picture

睇下叮噹限定食物有咩食先~
PicturePicture

周圍都有好多叮噹呀~
PicturePicturePicturePicturePicture

當然唔少得兩個主要佈景,趁未開餐先同小小豬去影下先~
PicturePicturePicturePicture

影完相時間剛剛好,可以開餐啦!

小小豬嘅牛肉烏冬,估唔到個份量都幾大,真係完全唔似下午茶餐呀~
Picture

大肥豬嘅壽司餐,除左有壽司之外,仲有小丸子同埋細烏冬呀~
PicturePicture

主角到啦,我叫左記憶麵包~
Picture

真係好靚呀,不過就俾大肥豬話其實係兩塊多士加啲生果,佢話唔抵呀!哈哈哈....食依啲都係依個樣嘛,睇我同小小豬咁開心都抵番晒啦~
Picture

開開心心又一餐,雖然日和號嘅食物都冇"叮"一聲咁好食,不過間唔中嚟食下啲主題餐都幾好呀,唔知下次又會做邊個主題呢?

沒有留言:

發佈留言