2012年8月20日星期一

農曆生日PARTY

17 AUGUST 2012(FRI)
 
哈哈哈...今日我地又為小小豬開左一個小PARTY,慶祝小小豬農曆生日啦!

我地今日都可以話人強馬壯,因為除左我地一家之外,仲請埋糖糖同小肥肥,仲有LULU妹一位朋友,一屋十二人為小小豬慶祝呀!

之前都講左我個同事好有心思咁送左個蛋糕俾小小豬做農曆生日禮物,今日見到個蛋糕.....好靚呀~


話明係生日PARTY,當然唔少得好多嘢食,大部分嘢食都係小豬媽為左同小小豬慶祝生日已整,真係辛苦晒小豬媽,亦都證明小豬媽係錫到小小豬燶呀!

冷麵~


糖糖想食嘅醉雞~


豉油乳鴿&雞翼~


黑椒牛仔骨~

鮮什果沙津~


基本上小豬媽上述嘢食物都係唔食得,所以佢自己準備左一碟蕃茄肉片~


除左整之外,為怕唔夠食,仲ORDER左PIZZA添~


當然唔少得解渴之最啦~


開餐之前當然唔少得切蛋糕啦~


唱生日歌啦~


糖糖同小肥肥仲買左啲好正嘅提子上嚟做飯後果呀~


睇吓個壽星仔食得幾滋味~


除左食又點少得玩呢?糖糖送左盒米奇玩具俾小小豬,所以即刻拆嚟玩,大家都玩得好開心呀~


就係咁,我地又過左一個又開心又飽飽嘅晚上。希望大家都係一樣,有機會再一齊玩過食過開心過!

話明係生日派對,又點少得生日禮物呢?糖糖同小肥肥都分別送左禮物俾我同小小豬呀!

糖糖送俾小小豬嘅米奇玩具~


小肥肥送嘅美勞用品~


糖糖送俾我嘅禮物,仲一次過滿足左三個願望呀~


小肥肥送嘅DIY電話袋同閃閃百達通~

真係多謝兩位好姊姊,佢地真係好錫小小豬同我,好開心亦好感動,好朋友.....一切都在心中啦!

沒有留言:

發佈留言