2012年8月12日星期日

感動禮物

7 AUGUST 2012(TUE)
 
今日又幫小小豬收到一份生日禮物啦!(其實應該係尋日收到至啱,因為尋日去街街,所以今日先拎返旺屋企俾小小豬)

依一份係我一位同事送俾小小豬嘅,佢真係好有心思,睇吓張花紙,都貼小小豬至愛MICKEY係度呀~

係一部學習電腦嚟呀~


睇吓個心急嘅豬仔,盒都未拆就即刻要拎嚟玩,仲玩得好開心添~

除左買禮物之外,我同事仲訂左個蛋糕送俾小小豬呀~


真係唔好意思,不過最令我感動係,佢好利害安排左係17/8拎蛋糕,嗰日係小小豬嘅農曆生日嚟呀!原本我都打算當日買個小蛋糕同小小豬慶祝,依家唔洗買啦!

我依位同事咁細心,其實我地親人都未必會知道小小豬邊日係農曆生日(當然...我一定知道啦...哈哈),何況朋友呢?就係依一份心意都令我非常感動呀!

沒有留言:

發佈留言