2012年8月1日星期三

真滋味

1 AUGUST 2012(WED) 

我成日都講小小豬係一名為食仔(唔係...係超級為食仔先真),個口真係可以唔停咀,不過佢又唔係食啲唔健康食物,多數都係麵包..生果..嗰啲食物,所以我都隨佢,食得是福嘛!

不過一講起食,尤其係食佢鐘意啲食物,依個傻豬仔就會不期然咁做好多古靈精怪表情。

就好似今晚我地食橙時,個傻豬唔知仲乜個情緒特別高漲,做左好多古古怪怪表情,真係引到我地個個都哈哈大笑呀!

未開始食時見到碟橙都已經笑晒啦~

先嚟好平靜咁拎起粒橙先~


開始攪笑啦~

招拓積積咁哦~


個食樣真係......雖然係食得污衊啲啲,不過真係好可愛呀~


勁鐘意依兩張,真係容許我大叫一聲:仔仔....真係愛C你呀~

睇小小豬個可愛食相之餘,唔知大家有冇留意都個夾仔呢?今次唔係我刻意要同佢夾嚟扮女仔呀,其實係小小豬平日見我成日都用個夾嚟夾住啲頭髮,所以就有樣學樣自己拎嚟夾呀!


Photobucket 


沒有留言:

發佈留言