2012年8月7日星期二

BB展

4 AUGUST 2012(SAT) 

因為YAHOO BLOG關係,令美素佳兒嘅公關姐姐有留意我依個小小嘅BLOG,所以就送我四張入場卷,邀請我入去今年嘅BB展,多謝呀~


其實BB展我都真係好少去,對上一次入都係因為嗰次小小豬有份參加爬行比賽,所以先會入去玩。因為真係好怕迫人嘅感覺,不過今次有免費門票,所以我地就一行五人入去行個圈,睇吓有冇啲平嘢買吓啦~


未入場見到雅培BEAR BEAR,我又點會放過依個機會影吓啦~


得到美素佳兒嘅邀請,當然第一站就要去參觀一吓先啦~


公關姐姐真係好好,雖然佢知道小小豬唔係食佢依一隻奶粉,不過佢都好細心咁向我講解佢地奶粉嘅成份同埋新改良嗰個包裝~


奶粉成份我想都唔洗我點講解返,因為每一位媽咪都有佢地心目中認為好嘅奶粉,所以我就唔多介紹,不過我想講嘅就係佢地個新包裝~


我覺得佢地依個新『保衛蓋』真係做得幾好,入面有一個密實扣,蓋好左之後就會CLICK一聲,咁就可以等我地知道已經蓋好左,唔怕漏氣。另外我覺得設計最好就係可以將個量匙固定係個架,唔洗係啲奶粉入面周圍找個匙,乾淨好多啲。佢地仲引入左日本奶粉嘅設計加設左一塊平片,可以比較易撥平同量奶粉。

整體上新裝都真係唔錯,咁沖奶應該會方便好多,奈何小小豬食唔到依隻奶粉(因為佢啲濕疹仲未清得晒,唔敢隨意幫佢轉呀),所以我就試唔到依個新設計。希望其他奶粉商都可以參考吓啦!依個新設計係八月下旬就會推出,有興趣轉飲或者飲開嘅媽媽記得到時買嚟試吓個新設計啦!

除左介紹之外,公關姐姐仲送左一大袋禮物俾我呀~


真係好豐富呀~


當中仲有陳倩揚親筆簽名本新書添~


啲禮物都真係好多種類,尤其係個媽媽袋,真係好啱用呀!因為有部分係FOR孕媽媽同初生媽媽參考,所以我已經將佢轉贈左俾我朋友。另外,佢仲送左四盒八包嘅3號仔奶粉俾小小豬,不過因為小小豬唔係飲依隻奶粉,所以如果有媽媽啱用,我可以轉贈呀~

不過因為數量都多,我唔想郵寄,所以只可以安排嚟筲箕灣拎,有興趣嘅媽媽請私人留言俾我啦!(有好嘢唔好浪費嘛!)

參觀完美素佳兒攤位,我地就周圍行吓,小小豬仲好留心咁周圍望呀(其實係八卦豬就真)~


仲係場地入面拎左個汽球玩添~


我見好多人都一袋二袋,拎左好多贈品,唔知點解我地係冇乜點拎,啲攤位實在太迫人,我地都唔敢迫入去。不過,我地有小小收獲,就係買左十幾包清潔棉花、兩包游水片片、兩盒開奶茶仲有一盒保嬰丹,比出面係平啲,咁都叫做唔空手而回(因為返到屋企已經俾大肥豬收埋晒,所以冇影相呀)。

沒有留言:

發佈留言