2012年8月8日星期三

買齊晒...準備返學啦

4 AUGUST 2012(SAT) 

係BB展我地唔係留左好耐,因為要趕去下一個節目,就係去同小小豬買校服啦!

依幾套就係小小豬嘅校服,型唔型呢?

校服~


運動服~


冷外套~

其實我都真係算遲,小小豬八月中就要返學,我都今日先抽到時間同佢出去買,都真係有一刻擔心冇小小豬個SIZE,好在都仲買到,即刻放心晒!

依一間校服公司可以話係自助式,佢擺左唔同學校嘅校服同尺碼係一個位置,要你自己揀啱個SIZE嚟試(好在有帶埋小小豬嚟,如果唔係都唔知點試)。

就係依一刻,眼前嘅小小豬著好晒成套校服係我面前,雖然唔算係整齊(因為套衫好皺),不過我個心情真係好沉重,又喜又驚。喜嘅係小小豬大個仔終於有學返啦!驚嘅係唔知小小豬返學會係點,會唔會喊,會唔會同其他小朋友相處唔到,會唔會俾老師罵唔得老師鐘意......好多個問題係我腦入面。

再加上返學之後,小小豬每日都會有幾個鐘唔係我身邊,雖然話我返工嘅時候佢都唔係同我一齊,不過知道佢係屋企有小豬媽睇住,間唔中又有WHATAPP相俾我睇,都知道佢做緊乜。但返學之後,嗰幾個鐘頭真係唔知佢做緊乜,佢又要搭校車返學放學,雖然話係要對學校嘅老師同校車姨姨有信心,不過都總係好驚咁,所以都真係幾擔心呀。(大件事....依一刻...覺得自己有啲似怪獸家長添)

希望小小豬返學可以乖乖,順順利利,唔好太扭計啦!我都要好好調節吓自己心情,學會放心,同小小豬一齊迎接新環境!

為左保護小小豬嘅返學生活,我都唔講係小小豬係讀邊一間,同埋啲相會做少少手腳先同大家分享。如果大家憑一啲蛛絲馬跡睇得出係邊間嘅時候,都希望大家幫幫手唔好講出嚟,好讓小小豬有一個愉快同安全嘅校園生活呀!

沒有留言:

發佈留言