2012年8月3日星期五

《勇敢傳說之幻險森林》簡介會

3 AUGUST 2012(FRI) 

今日真係好榮幸亦都好開心,因為可以參與由迪士尼主辦嘅活動:與彼思動畫製作人-林敬雄先生(Patrick Lin)會面。由於活動可以帶同一位朋友參加,所以就叫左好姊妹糖糖陪我一齊參加啦!

Patrick係香港出生
嘅攝影構圖指導師,佢係Dinsey Pixar入面工作(當然係負責攝影構圖)。聽佢講解,原來Pixar申請一個職位,通常都有三千幾人申請一個位,面試期仲要長達四個月,所以話可以入到Pixar都真係好利害呀!

今次簡介會主要都聽
Patrick講解一下佢有份與製作Pixar電影《勇敢傳說之幻險森林》嘅製作過程,等我地對嚟緊九號上畫嘅電影加深了解呀~

今日依個活動場地係迪士尼香港區總部嘅辦公室內的休息室裡面,個環境同氣氛都真係好正,俾人一種好輕鬆嘅感覺。佢地仲好細心咁安排左食物等我地等侍活動開始呀~


場內當然都有少少Brave嘅玩具擺設~


係未開始之前,我地俾場內一隻大三眼仔吸引左,所以就好唔知醜咁走埋去影相啦~


簡介會開始啦~


Patrick為我地準備咗PowerPoint嚟介紹Brave嘅製作及攝影指導過程,不過由於電影未上影,大會唔俾我地影相,所以唔可以同大家分享詳細嘅過程。

憑我小小記憶講解吓先(希望冇記錯);原來一部電影動畫,第一步就係要先做好個Storyboards(即係劇本),Patrick話一般都需要成兩年時間先可以完成整個故事嘅Storyboards,因為佢地係要將故事的每一部分嘅細節都要畫好,有時如果個故事唔順暢,有機會係會由頭再畫過呀!

第二部分就係Camera & Staging(即Patrick負責的環節),主要係構思環境以及設定拍攝的角度,睇吓用邊個角度嘅鏡頭可以令動畫更精彩。

之後嗰幾part個名我就唔記得了(真係唔好意思,希望唔好怪我啦…Sorry),做好左鏡頭攝影之後,就開始處理角色嘅造型,Patrick話動畫初期所有角色都係冇頭髮、冇造衫(甚至係無著衫),就係依個步驟慢慢加返,等佢地變成有突出嘅造型,最後經過Lighting,一部精彩嘅電影動畫就誕生啦!

透過依次簡介會,令我明白到製作一部電影動畫並非一件簡單嘅事情,當中所涉及嘅環節、技術以及人力真係好大(Patrick話Pixar電影每一套都需要大約由300多名員工製作),一般都需要四年先可以完成上影,不過Brave所花的時間仲長,需要六年時間才能上畫呀!

短短大約一個鐘嘅簡介會真係聽得好精彩,我對電影動畫加深左好多,真係好期待入場睇佢地依一個六年嘅成果呀!

活動尾聲嘅時候,仲有一個特別環節,就係介紹香港迪士尼樂園月尾新推出嘅一個新遊樂設施:Bibbidi Bobbidi Boutique<魔法化妝廳>(唔好意思..因為張單張俾小小豬睇過,所以皺左少少)~

嘩睇見啲公主裝扮真係靚,不過….公主又點會有小小豬份呀?點解佢地唔整啲皇子打扮呀!

同場仲安排左一位小妹妹穿上將會推出嘅Merida服裝同大家影相,佢真係好精靈好可愛呀~

Merida與Patrick~

當然唔少得我地啦~

再次多謝Dinsey&Pixar今次嘅邀請,佢地仲送左好多禮物俾我地呀(最好就係有張換票卷…可以入場睇啦)~

希望嚟緊佢地多啲舉行唔同類形嘅Fans活動,等我地可以更加了解Dinsey。(當然最好就多啲邀請我啦..我好樂意出席呀...哈哈哈哈!)

沒有留言:

發佈留言