2012年8月16日星期四

迪迪尼生日PARTY

10 AUGUST 2012(FRI)
 
小小豬兩歲生日依個大日子,當然要大事慶祝一吓啦!

其實今年因為小豬媽唔舒服,我原本都唔打算入迪迪尼,不過見小豬媽精神都好好,小豬爸又想等小豬媽開開心心玩返日,所以最後都係決定一家人入去迪迪尼酒店食自助餐為小小豬慶祝。

為左小小豬唔好夜晚扭計,所以我地就佢晏覺瞓耐少少,不過亦都因為依個原因,我地遲左十五分鐘先入到去。

係大家都出左去拎嘢食時,小小豬都未坐定定,MICKEY同MINNIE就行左嚟同我地影相啦(就係因為咁..都係得我地三口子影住先)~
 
之後我地就出去拎嘢食,睇吓個為食豬,一見到士多啤梨就即刻食啦~



 
食左一陣間,MICKEY就嚟同我地切蛋糕啦~

 
小小豬食個雪糕筒幾滋味~
 
 
仲同小豬媽嚟個深情KISS KISS添~

 
到PLUTO嚟同我地影相啦~

 
有個BABY係度偷飲檸檬茶呀~

 
就係因為玩緊杯檸檬茶,所以唔肯乖乖同小豬爸小豬媽影相~
 
幾經辛苦先引到個傻仔影到一張,真係激C人啦~

因為之前MICKEY同MINNIE嚟嘅時候大家都去左拎嘢食,所以就同個職員講,最後都安排佢地嚟多次同大家影相~


不過話時話,今年食得真係唔係咁開心,依間餐廳嘅安排差左。仲記得上年啲卡通人物嚟同我地影相時,佢地都好熱情,會同小小豬玩一陣先影,仲可以慢慢咁同我地一個個人,仲一個人物行幾轉嚟同我地影呀。

相反今年,好似趕頭趕命咁,如果唔係我要求,MICKEY都唔會再行嚟我地張枱,我地三口子影完之後,就即刻叫晒我地影合照,就連小豬媽想同MICKEY單人影都冇機會。最慘就係同我地切生日蛋糕嗰隻MICKEY,冇熱情我唔怪佢(可能辛苦),不過洗唔洗企到咁開,話晒都係小小豬生日切蛋糕時刻,係唔係可以同佢玩多一陣,影多啲相呢!

作為FANS嘅我,當然好鐘意入嚟迪迪尼慶祝,有得食又可以舒舒服服等卡通人物嚟同我地影相同玩。不過經過今次,都真係要諗諗出年會唔會再入嚟!
 
唉...呻完,講返啲開心事先,生日當然唔少得有生日禮物啦!首先就係小豬爸同小豬媽送嘅生日大大大大大利是(啲字係小豬爸寫嘅,係唔係好靚呢)~
 
 
仲有嘉汶表姨送嘅學習教材~

 
 
同埋舅父舅母送嘅MICKEY雨具~

 
 
隨著生日過去,小小豬踏入兩歲仔啦,希望佢聽聽話話、健健康康、最重要係開開心心,做一個人見人愛嘅好寶寶!

沒有留言:

發佈留言