2012年8月9日星期四

熱辣辣迪迪尼

5 AUGUST 2012(SUN)
 
今日我地又入左迪迪尼行一轉啦!(有年票當然唔好浪費,有時間就入去嘛!)

出門口時個天氣係幾好,好天得嚟又唔太熱又唔晒,所以都以為入迪迪尼會好舒服。點知...一入到樂園個天氣都真係轉晒,勁熱又晒,所以我都即刻去同小小豬換返件小背心,等佢唔好熱親呀!

因為實在太熱,同埋又多人,所以我地都唔周圍走,主要都係入SHOP行吓。依個小小豬一見到啲MICKEY都不知幾開心,仲企定定好似等大肥豬同佢影相咁呀~


睇吓小小豬玩依個小風篇玩得幾開心~




就係因為佢笑得咁開心,大肥豬就買左俾佢玩,仲去到餐廳都拎住嚟玩呀(BTW...我好鐘意依一張相...影得好有FEEL呀)~


食飽飽之後,我就就向灰熊山谷進發,依個小小豬唔知係唔係話我推得慢,要幫我手推車仔呀~

平日唔鐘意帶帽嘅小小豬,既然係依一刻肯帶住周圍走。小小豬著左帽個樣又真係幾型仔呀~




走完一輪就濕晒,幾大粒汗~


個傻豬仔以為個金弊機係車車,玩住個『呔盤』唔肯走呀~


玩到攰就自己行返上去坐車車,坐車之餘又嚟CHOK樣~


灰熊山谷有一個地方專係俾小朋友玩水,不過依個小小豬唔敢行去,所以大肥豬就抱佢去感受吓啦~

又要驚又要睇嘅小小豬經過今次有大肥豬陪入去之後,開始都唔太驚,下一次入嚟應該可以自己玩啦!

原本我地打算等灰熊山谷版MICKEY&MINNIE影相,不過等左好耐都唔見,所以就轉去TOYSTORYLAND,等小小豬去同佢啲至愛ABC玩吓~


小小豬係留心睇緊玩『U型車』嘅朋友,因為俾佢地嘅叫聲吸引住呀~


玩到差唔多,我地先同小小豬去BABYROOM休息一陣,換吓片片食吓水果(其實係想過冷河)。

休息過後我地又返去灰熊山谷,因為知道MICKEY就出嚟,我地去排隊等佢地啦~


MICKEY & MINNIE IS COMING,依個造型嘅MICKEY真係好靚呀~


真係勁鐘意依一張,小小豬好少同公仔&我影相係會咁情深咁望鏡頭呀~


不過...我地三口子嗰一張,個職員影到真係..................勁嬲囉!好在大肥豬醒目,見到個職員影完之後個表情都FEEL到唔對路,所以即時提意用電話再影,所以咁先有三口子相呀~


影埋MICKEY我地就走啦!一嚟小小豬實在太攰,二嚟個天色都開始唔好,間唔中有一滴滴雨,所以都係早走早著。係我地離開時撞到好友CARMEN,後來聽佢講返原來我地走左之後,間一陣就落大雨,所以都真係幾好彩,如果係入面落雨一定好狼狽,話唔埋會整病小小豬添!

今日熱到爆都要入迪迪尼,其實除左唔好蝕左張AP之餘,都係為左扲生日月禮物,我仲好唔知醜咁問個職員拎左兩個襟章,等我同小小豬依兩個八月壽星一人一個呀~

沒有留言:

發佈留言