2012年8月4日星期六

反轉銅鑼灣

3 AUGUST 2012(FRI) 

離開左簡介會之後,我地落到時代廣場,見有啲好特別嘅書做成嘅擺設,所以我地又影埋一份啦~


之後樓下空地又有啲倫敦嘅佈置迎奧運,所以又嚟影吓啦~


影左一陣,我地就去醫肚先啦!今次去返上次糖糖帶過我去食嘅甘味~


睇吓我地個晚餐幾豐富~


不過整體上在冇上次咁好食,份量好似細左之餘,味又唔係咁好,尤其係個雞扒真係好差,所以我估下次都係要轉個嗰環境啦!

食飽飽之後,見樓下有冰河世紀嘅卡通係度,當然又影埋一份啦~


就係咁...我今日就過左一個好愉快又興奮嘅一個晚上!

我真係好耐都冇試過去影商場公仔啦...哈哈哈!

沒有留言:

發佈留言