2012年8月5日星期日

攝影大師

4 AUGUST 2012(SAT) 

今朝起身拎部單反出嚟,原本係打算幫小小豬影底之後個活動(哈哈...係乜?等我先買個關子先,下一個POST就會講到。),不過當小小豬一見到部相機嘅時候,即刻好開心,又話要拎嚟玩。大肥豬話見佢咁開心,所以就俾佢玩一陣(放心...全程大肥豬都睇住佢,所以都唔會整爛部機呀!

睇吓佢兩父子玩得幾開心~


依個小小豬仲好似有文有路咁,仲好似好專業呀~


真係唔係講笑,小小豬啲技巧真係唔差,等我同大家分享吓吳大師嘅傑作先,先嚟生果系列~

數字系列~


仲幫我地影添~


哈哈哈...係唔係真係幾好呢?

其實大肥豬唔係寵仔咁將部單反俾小小豬玩,其實係另類教學(大肥豬話係呀),事緣每當俾一樣嘢小小豬影前,一定要佢講出物件係乜,我地係邊個,仲要佢係個螢幕上指我地啲眼耳口鼻,佢要答對晒先可以繼續影(當然....小小豬係全部都答對晒啦....哈哈!)。

雖然大肥豬出依一個教學法出發點係好,不過都係嗰句:我真係好驚小小豬唔覺意好整爛個鏡頭,如果係....到時真係肉痛C啦!



沒有留言:

發佈留言