2012年7月31日星期二

小小豬又上雜誌

30 JULY 2012(MON) 

其實我一向都冇買開BABY雜誌嘅習慣,不過八月號嘅
《Baby-mo》我就由上星期開始,日日LUNCH都行入7仔睇吓出左未,終於等到今日,我買到啦~


點解我咁緊張........知唔係因為有小小豬係入面嘛!

事緣早係好上個月前,我收到《Baby-mo》嘅電郵,話我入圍左佢地八月份嘅「Super親子餅印大比併」,叫我分別再SEND我同小小豬嘅細細個相再去比賽。雖然我都知勝出嘅機會唔大,不過有得玩當然都SEND去玩吓,睇吓有冇機會係雜誌出現嘛!

終於都有我地份啦~


哈哈哈...似唔似樣呢~


雖然贏唔到,不過可以入圍都已經好開心,起碼證明我同小小豬係餅印嘛...呵呵呵!(其實一直我都覺得我同小小豬係好似樣呀)

原本都以為小小豬只係依個部分出現,不過睇睇吓...原來仲係一個叫『趣緻寫真 - 天才音樂家』部分,有小小豬份呀~


哈哈哈...依張相其實係我N個月前,貪鬼意SEND去投稿。不過,SEND左咁耐都一直冇回音,都以為冇份。估唔到上個月收到編輯E-MAIL,問我多啲資料話會刊登,不過就需要因應刊登排位,未能確定到係邊期。

估唔到原來又係刊登係依一期,即一本雜誌就有兩個小小豬啦!

雖然都係兩張小小嘅相仔,不過見到小小豬張相係雜誌出現,個心都有一種莫名嘅興奮咁.....哈哈哈!

唔知幾時再有機會係雜誌出現呢?

Photobucket 

沒有留言:

發佈留言