2016年3月2日星期三

蕃茄豆腐魚湯

1 MARCH 2016(TUE)

其實我都真係幾鐘意煲湯,除左飲多啲湯水人都健康啲之外,當然亦都係因為小小豬啦,佢真係我嘅頭號粉絲,每次見佢大碗大碗咁飲,之後又讚啲湯好飲時,又真係勁有滿足感之餘,亦都係我繼續俾心機煲湯嘅動力。 所以除左煲啲老火湯之外,平日我都會滾魚湯嚟飲。

千其唔好睇少一個簡單嘅魚湯,雖然看似簡單,但其實功夫係比老火湯還要多。或者係有其他簡易嘅煮法,不過我多少少功夫就可以減少魚骨卡喉嚨嘅風險,可以令小小豬飲得安全,我完全唔介意呀~

魚兩條、瘦肉約$20、蕃茄三至四個、豆腐一小盒、薑幾片~
 
魚其實都冇特定用邊款較好,一般我都係用紅衫魚、大眼雞或者梭羅魚,視乎買嗰日魚檔邊啲魚靚啦,我今次就用左青根魚嚟煎湯。 薑去皮切片,由於小小豬唔鐘意嗰一陣薑味,所以我都只係落三片左右,如果受得薑味的話,落多幾片個味仲好呀(當然只限我地成年人飲啦)。

蕃茄切塊及瘦肉切件汆水備用~
 
青根魚洗乾淨之後,一定要印乾所有水份,如果唔係一陣煎魚時就勁彈油啦(我都中過無數次招,所以一定要小心呀)~
 
先燒熱鑊加小量油,將魚煎香,煎耐一點啲魚味就會出啲呀~
 
兩邊都煎香之後,就加以加約1.5L水~
 
然後蓋上蓋開猛火滾起碼10分鐘大火煮到至湯為奶白色~ 
 
之後隔開魚肉魚骨,湯就倒入煲內~
 
繼續重覆步驟一次,再將1.5L水倒入煎魚鑊內,直至湯為奶白色再隔開魚肉,湯就倒入煲內,咁就可以多啲湯飲啦。係依次滾湯嘅途中可以壓下啲魚骨,咁就可以等啲魚出味啲呀~
 
將薑片同瘦肉放入純魚湯中,以中火煲約三十分鐘~
 
之後加入蕃茄煲約二十分鐘~
 
最後加入豆腐煲約十五分鐘,建議豆腐唔好切得太細件,如果唔係好易會散晒,咁就食唔到啦~
 
最後加少少鹽調味,一碗好味嘅蕃茄豆腐魚湯就完成啦~


除左可以加蕃茄同豆腐之外(不過我個人覺得蕃茄同豆腐營養多啲,所以我多數用依兩款一齊煲),仲可以改用木瓜、節瓜或者冬瓜等蔬果,都一樣係有益同好飲。魚湯變化都好多咁,都唔洗怕小朋友飲到悶啦!



**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?** 
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦

沒有留言:

發佈留言