2016年3月8日星期二

又嚟夢幻噴煙雪糕

6 MARCH 2016(SUN)

之前我去食過一SET平靚正嘅櫻花甜品之後(按此重溫),最重要係幾好視覺效果,所以成日想帶埋小小豬嚟試。終於今日我地去完街街之後,路過可以買嚟俾小小豬試下啦~


一入到去小小豬就好心急問邊度有噴煙雪糕,之後又嚟十萬個為什麼,不停問點解會噴煙....啲煙係點....會唔會好熱....真係問到我都唔識答,所以最好就係即刻ORDER一杯俾佢親身感受啦

今期有兩味道,最後小小豬就揀左白桃味~
 
哥哥準備好晒之後,就準備噴煙啦。初初小小豬一見啲煙噴出嚟,都真係驚到叫左一聲呀~ 
 
哥哥準備好晒之後,就準備噴煙啦。初初小小豬一見啲煙噴出嚟,都真係驚到叫左一聲呀~ 
 
掛住影小小豬,都唔記得影低雪糕個夢幻樣添~
 
掛住影小小豬,都唔記得影低雪糕個夢幻樣添~
 
不過依個白挑味又真係唔錯,雪糕滑滑得嚟又帶有香濃嘅白桃味,最緊要係佢份量都唔少,所以都幾抵食....唔錯呀

小小豬一個人都差唔多食晒一整杯,所以我只係叫埋另一個蜜橘味啦~
 
其實我都唔知咩係蜜橘,所以都唔知係正確味道係點。入口就有少少似柚子加橙嘅味,但我就覺得比較偏酸,所以唔太啱我口味呀!

不過其實一杯雪糕都只係$28,咁抵又咁靚,仲可以坐定定慢慢食,所以我覺得都非常好,下次路過都可以入嚟再食呀!


**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?** 
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦

沒有留言:

發佈留言