2016年3月19日星期六

桃膠黃耳燉豬展

18 MARCH 2016(FRI)

今晚又嚟錫下自己,整左個桃膠黃耳燉豬展,等我自己滋潤下先得~

其實之前都整左兩個桃膠嘅甜點,不過因為老公唔太"好"依啲甜點,所以上兩次都係我一個人食晒兩大碗。

雖然係好食,但食得多都真係唔好話唔怕又肥多好幾磅,所以都真係唔敢再整!

前日見有朋友係分享左用桃膠加上黃耳嚟燉湯,咸點老公就會陪我食啦,所以就買齊材料又試下用燉湯方式嚟煮桃膠,唔知味道又點呢。

桃膠同黃耳都係植物界膠原蛋白之王,可以增加皮膚彈性。紅棗除左補血同埋提升香濃甜味外,佢嘅維他命C更加可以增加膠原蛋白吸收,加埋一齊就對養顏健脾,滋陰潤肺都好好,所以依個燉湯真係好啱女性飲呀!

材料有桃膠1湯匙、黃耳1朵、桂圓5粒、紅棗8粒、豬展約$30、熱水2碗~
 
將桃膠及黃耳浸發一晚至變軟脹大,然後桃膠就要洗淨後把黑色部分剪走。黃耳就去蒂切細細舊~
 
紅棗去核桂圓洗淨豬展汆水備用~
 
將所有材料全部放入燉盅~
 
然後加入兩碗大滾水~
 
放入電子盅再燉2小時~
 
夠鐘之後就加少少鹽,就可以飲得啦~
 
除左啖湯之外,基本上所有材料都可以食得,依個夜宵真係勁豐富啦~
 
唔知係唔係隻豬展仔比較肥,所以啖湯就比較油左少少,我想如果改用豬肉眼依啲冇咁肥嘅肉,應該會好好多呀

除左啖湯帶有一點油之外,其實味道都唔錯,我個人都覺得用咸點方式煮桃膠,好似啱我口味多啲哦!(起碼有老公陪我飲,我又可以潤一潤之餘,又唔怕肥多幾磅嘛)


**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?** 
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦


沒有留言:

發佈留言