2016年3月1日星期二

超興奮萌遊昂坪360

28 FEBRUARY 2016(SUN)

今日小小豬終於如願以償,因為佢恨左好耐嘅360之旅終於成行,可以去搭HELLO KITTY水晶纜車啦~


整件事要由十二月初開始,小小豬每日放學係地鐵站見到昂坪360個HELLO KITTY水晶車廣告時,佢地會問我幾時去搭,佢仲攪笑到同我講HELLO KITTY係山上面等緊佢,真係俾佢啲藉口笑C

其實....見小小豬咁恨(佢真係每日放學一見海報都提幾次呀),我睇見都有點心軟,所以都有計劃同佢搭一次等佢知道我地都會尊重佢嘅意見

前排又凍又落雨緊係唔好攪我啦(我係十級怕凍的人)終於等到天朗氣清,我地可以去萌遊昂坪360啦

唔知係咪天氣實在太好,所以搭纜車嘅人都比較多,所以都要排一陣隊先買到飛。我就係度排隊,小小豬就話要睇下個地圖,計劃下帶我去邊度玩哦~

因為時間有限,環島遊今日就唔多啱,我地都係留係昂坪市集玩下啦

小小豬好留心聽緊售票姐姐嘅細心講解呀~
 
真係連啲門票都萌啲呀~
 
由於唔係每一部水晶纜車都以HELLO KITTY佈置,所以都要等一陣先可以上到HELLO KITTY。公仔控的我單睇外表都已經好吸引,所以我當然願意同小小豬一齊等HELLO KITTY車啦~
 
YEAH....我地上到水晶車啦~
 
哈哈哈...點解小小豬目無表情?咪就係因為第一次搭,再加上見到個玻璃底有少少緊張啦~
 
不過好快佢就由緊張變為興奮,全程好興奮咁周圍望,佢話要欣賞美麗嘅風景哦,真係俾佢笑C呀~
 
不過周圍嘅風景又真係幾靚,都唔怪得小小豬睇到咁入神~
 
哈哈哈...坐水晶車嘅指定動作~
 
大約半小時嘅水晶纜車之旅話咁快就完,小小豬非常唔捨得離開HELLO KITTY纜車呀~
 
不過一見到依個KITTY公仔佢就即刻開心晒,仲話KITTY嚟陪佢搭纜車呀~
 
全次昂坪市集以HELLO KITTY為主題,當然唔止一個KITTY影點,整個KITTY FAMILY化身成為唔同角式,陪大家影相呀~

小小豬不知幾鐘意依個豆腐花佈置,仲係度扮賣豆腐花店員添~

另一個小小豬至愛就係雞蛋仔店,一見到個雞蛋仔器佢又發傻地係度玩啦~
 
同KITTY影完相之後,我地就係昂坪市集周圍行下啦~

之後就去睇360動感影院~
 
影院其實係有兩套電影選擇,最後小小豬就揀左睇有關大嶼山嘅影片。帶上3D眼帶再配合會郁嘅坐位,間中又會噴水出嚟,都幾得意呀~
 
繼續我地就去睇360舞台~

由於場內係禁止影相及拍照,所以我地就乖乖欣賞節目啦。舞台其實就係表演一啲武打場面,雖然佢地都係扮打交,不過表演者都好落力呀
原來係市集內有一個自然教育中心,入面主要介紹大嶼山嘅歷史同係島上嘅行山徑原來香港都有好多行山地方,係咪要的起心肝搵機會去行下呢~
 
行完昂坪市集我地就轉向寶蓮寺進發~
 
係依個時候我地就見到好多牛牛,仲要係完全唔驚人添。真係我地驚時佢就慢慢行,勁攪笑呀~
 
一見到長長嘅樓梯,原本都只係打算坐係依個廣場,面向大佛感受下(老公話叫小小豬吸引靈氣,等佢乖啲哦)~

不過,小小豬好堅持話要行上去,所以就.....捨命陪仔啦~
 
幾經辛苦(我指我,佢地兩父子不知行得幾悠閒),終於行到上去啦~

吹住小小涼風,望住遠遠嘅靚風景,又真係幾舒服,小小豬影相都CHOK啲呀...哈哈哈~
 
行都攰真係要抖下,嚟到緊係要去食碗出名嘅豆腐花啦~
 
雖然我地都只係昂坪市集一帶玩,不過真係唔講得笑,我地玩到差唔多六點幾先走好在我地之前係買來回水晶車廂+活動門票嘅套票,所以就可以預早係去客戶服務中心登記回程快証,咁就可以慳左好多排隊時間!(我地走時見到普通車廂排隊要等一個鐘呀)

回程小小豬都玩到攰,再加上其他乘客都好斯文,所以我地都靜靜地欣賞日落嘅風景啦~
 
小小豬玩得有幾盡興?佢係回家途中已經計劃下星期要再嚟搭纜車,又話幾時去大澳玩,滔滔不絕講佢計劃嘅行程

昂坪360開左咁耐今次我先係第二次搭,所以.......小小豬都應該要等下先啦。不過有愛豬號DADDY係度,應該都唔洗等得太耐.....哈哈哈



**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**
 小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦


沒有留言:

發佈留言