2016年3月21日星期一

兩母子拍拖晚餐@甘味

19 MARCH 2016(SAT)

老公約左朋友有嘢做,所以今晚就得我地兩母子去撐枱腳。我同小小豬都一樣唔太"好"食飯嘅人(我指出街食飯嘅時候),所以最後我地就去甘味食讚岐烏冬呀~

由於係星期六關係,我地都等左差唔多45分鐘先有位。原本我都打算去另一間食就算,不過小小豬極度堅持,所以最後我都陪佢齊齊等啦!

等位等到極度肚餓,一坐低就即刻要ORDER啦~
 
先嚟我嘅雜錦讚歧手打烏冬~
 
烏冬都好爽口,而且都幾滑滑。不過啲餸就差左少少,基本上就只有嗰一隻天婦羅蝦,同埋幾片魚蛋,其他都只係菜,感覺麻麻地抵哦

小小豬嘅豬頸肉讚歧手打烏冬~
 
依個有點比我預期中好,烏冬同我嗰碗都一樣好爽口,反而要讚一讚個豬頸肉,燒得入味得嚟又唔韌,小小豬一個人都食得晒整個餐呀~
 
整體上食物味道可以接受,近近地都可以考慮再嚟呀,不過就一定要搵日平日嚟,我唔想再排45分鐘啦!


 **我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?** 
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦


沒有留言:

發佈留言