2016年3月27日星期日

動感科學園地 - 鬥智復活城

26 MARCH 2016(SAT)

科學園真係非常愛錫小小豬,每次特備活動都一定邀請小小豬嚟玩,佢地依份心意真係無言感激。今日我地三口子又齊齊入嚟參加「動感科學園地-鬥智復活城」啦~
其實工作坊嘅項目真係一次比一次多,不過由於有部分係比較適合大個啲啲嘅小朋友,所以公關姐姐就為小小豬揀左啲啱佢玩嘅工作坊啦~
 
我地第一個工作坊就係 「鹽水機械人」~ 
 
導師好有耐性地講解一啲科學原理(當然小小豬都仲係未明白啦),不過當導師教完小小豬就開始砌個機械人啦~ 
 
當然係一啲細步驟都要搵導師幫手啦~ 
 
最後吱啲鹽水入機械人身上~ 
 
就可以自動行得,依個車迷豬緊係最開心啦~
 
之後我地就去參加「雞蛋安全降落比賽」~ 
 
原來今日比賽第一名係有一個獎杯,早知我就做少少準備先啦...哈哈哈。如冇意外我地都係唔成功,所以偷偷地影張相扮下嘢啦~ 
 
坦白講我地真係零準備,所以當見到枱面上一眾材料時,都真係有點不知所措~ 
 
不過導師都有為我地講解少少,所以都試下玩啦~ 
 
兩父子都好努力哦~ 
 
嘩...竟然俾攝影師影到我咁慈母嘅一面..呵呵呵~ 
 
我地嘅作品終於完成啦~ 
 
由DADDY負責拋雞蛋~ 
 
一拋完小小豬就好緊要咁去睇下雞蛋~ 
 
噢...我地失敗左,隻雞蛋爛左呀~ 
 
雖然失敗左,但小小豬都冇唔開心,因為佢知道比賽係有輸嬴,仲話我地下次再努力一定成功。不過導師話我地嘅創意度同埋科學感都幾高分,所以都衰敗猶榮啦~ 
 
接住落嚟,小小豬就穿上一件實驗室衫,去參加「雞蛋博士科學教室」~ 
 
其實依個工作坊都幾好玩,導師利用唔同嘅物料做出一系列不同形態嘅雞蛋。首先就教小朋友點分別生熟雞蛋,原來只要將雞蛋轉下佢,從仍地轉嘅快慢就可以分別到啦~ 
 
之後就小朋友用醋嚟整橡皮蛋~ 
 
仲教小朋友做黃金蛋,利用依個儀器不停轉轉轉就得啦~ 
 
當然小小豬轉啲隻就要煮熟左先知係點,不過在場導師都已經準備左個成品俾小朋友睇呀~ 
 
最後一個實驗就係教小朋友用鹽浮起隻雞蛋呀~ 
 
之後我地就接住去「滴嗒復活珠」~ 
 
首先就由小小豬負責塗好顏色先~ 
 
之後串好晒啲圈同波子~ 
 
小小豬都算幾專心去做啦~ 
 
不過最後都要導師幫手先整好~ 
 
一見到啲波子滴嗒滴嗒,即係成功啦,小小豬都好興奮呀~ 
 
嚟到最後一個工作坊,就係「泡泡幻影機」~ 
 
其實係就係自己DIY一部吹泡泡機,真係啱哂小小豬呀~ 
 
原來都唔算好難,只要簡單幾個步驟就整好啦~ 
 
最後導師幫忙用熱溶膠貼好晒~ 
 
咁就完成可以玩啦,不過...由於場地所限,唔太方便係室內試玩,等我地下星期落公園時玩下啦~ 
 
科學園姐姐仲知道小小豬勁愛PEPPA,所以仲送左個獨一無二嘅PEPPA汽球俾佢,依隻豬仔一見到就攬到實啦~
 
整個活動去到28/3如果大家係復活節假期未諗到去邊度玩可以考慮入去玩一轉時又可以去搵靚靚櫻花

活動當日可以係科學園購買即場遊戲飛,門票由12時起開始發售,先到先得,售完即止


More Information :
日期:由3月25日起至28日
時間:下午1時至6時
地點:香港科學園
Website:http://www.hkstp.org/en-US/News-Media-Events/Events-Seminars/2016/Vibrant-Science-Academy-Smart-Easter-City.aspx
Facebook:https://www.facebook.com/HongKongSciencePark



**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?** 
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦


沒有留言:

發佈留言