2015年5月11日星期一

西貢行行又食食

3 MAY 2015(SUN)

離開左獅子會自然教育中心之後,我地就向繼續入西貢,打算周圍行下,順便食埋晚餐啦~
Picture

其實我地入嚟都係冇乜特別,都係打算周圍行下咁,不過當我地行過小公園,依個貪玩豬又話想玩一陣,見有平日好少玩嘅韆鞦,就俾佢玩一轉啦

貪玩豬玩得不知幾好開心,仲不停要推高啲...推高啲,睇到我都有少少驚呀~
PicturePicturePicturePicturePicture

玩完公園仔,我地就去海邊行下,其實係我想去睇下啲平海鮮。不過,我都唔夠小小豬嚟,佢望親啲小船上嘅海鮮,都會好大聲咁話...嘩..好大條魚!好多蝦呀!船主成日都以為佢係想買,真係俾佢笑C呀~
Picture

但其實我都真係好想買,啲海鮮真係勁抵,五隻大龍蝦都係$100,仲要隻隻都郁呀。不過最後都因為之後幾日都有節目,唔係屋企煮飯,所以唔買啦!

行完街街我地就去醫肚,行過一間泰式店鋪見好多人幫襯,啲餸嘅賣相又好似幾吸引所以就揀左佢嚟食晚餐啦~
PicturePicture

為左唔想等太耐位,所以我地就去左冇冷氣嘅走廊坐啦~
Picture

小小豬話要自己揀食乜呀~
Picture

由於我都唔算太餓,所以都係簡單叫左兩個飯,一個小食同兩杯飲品啦

泰式海南雞飯賣相都唔錯,啲雞肉都幾嫩滑油飯都頗出色,雖然顏色唔係太黃,但飯都有好香嘅雞味~
Picture

隨海南雞飯附送嘅湯,雖然唔知個主要材料係乜,不過入口都可以,飲落都唔覺有味精~
Picture

菠蘿炒飯,煮得夠乾身而且又唔油膩,入口都好香,只係如果可以多少少菠蘿就會更加好啦~
Picture

豬頸肉串燒,可能由於送到嚟都已經唔熱,所以感覺上都係麻麻地,唔吸引呀~
Picture

芒果沙冰,味道都OK,有好香濃嘅芒果而且又唔會覺得甜~
Picture

珍多冰,都有好香嘅椰汁,不過嗰啲綠色果肉唔夠爽口,所以飲落就好似欠缺少少咁啦~
Picture

整體上今日依個晚餐都係OK,只係因為我地坐係冇冷氣位置,所以食到熱熱咁,唔多唔少都有影響到進食嘅情緒(尤其係怕熱嘅小小豬)

我見旁邊幾枱嘅食物都好吸引,所以我地都應該會再嚟試埋其他嘢食,不過到時一定要去冷氣房座呀

沒有留言:

發佈留言