2015年5月1日星期五

幼兒體操匯演

23 APRIL 2015(THU)

小小豬學校一年一度嘅幼兒體操匯演,依個咁重要嘅時刻當然要帶齊人馬(即我、大肥豬同LULU妹)一齊去支持佢啦~
Picture

早係老師開始教依套體操舞之後,小小豬每一日返到屋企都會不停係度跳,又會拉埋佢啲公仔朋友一齊。見佢依個咁認真同上心嘅表現,所以唔多唔少都對今年嘅表演有少少期待~
Picture

根據上年經驗,要早啲嚟排隊先有個靚位就係咁我地情商左LULU妹早啲嚟搵個好位LULU妹已經比開始表演時間早左半個鐘嚟到排隊,不過都要排成二十幾

雖然都總算係搵到第一行位置不過我地個位都比較後,再加上細細粒的小小豬又安排企中間排所以完全俾淹沒在人海中呀~
Picture

唉...基本上絕大部分時間我地都係睇背面所以都唔係點可以拍到DV真係有少少失望添

唯一慶幸就係大肥豬帶左支長鏡頭,咁都叫做為小小豬影到少少相作一個留念~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

哈哈哈...有個傻爸爸見到依兩張相不停咁讚自已個仔靚仔,戀仔狂程度真係無人能及呀~
PicturePicture

整體上小小豬都算跟到,同其他小朋友都好配合,只係間中有啲啲發夢,不過豬仔都叫做跳晒整隻舞所以我都有俾個叻叻佢小朋友要多鼓勵呀!

有左今次經驗,我地出年一定要再早啲嚟排隊,要搵個靚位先得。話晒出年都係K3,最後一年參加依個活動嘛

沒有留言:

發佈留言