2015年5月22日星期五

海賊王3D展

11 MAY 2015(MON)

早前係FACEBOOK玩抽獎遊戲,一向黑仔王的我竟然抽中左兩張香港3D奇幻世界嘅入場卷可以去影海賊王啦~
Picture

其實抽中左最開心嗰個一定係LULU妹,因為佢好鐘意海賊王,我地前幾日仲講話想搵日去玩,估唔到就抽中左,可以兩姊妹免費去玩轉啦~
Picture

香港3D奇幻世界我之前都嚟玩過一次(按此重溫) ,今次再嚟就發現上半部分就維持不變只係下半就改左成為海賊王展區

入到場我地當然係即刻行海賊王展覽嗰部分啦~
Picture

LULU有幾鐘意ONE PIECE,平日唔多鐘意影相嘅佢今日都影左好多相,仲好入戲添呀

短短一個幾鐘,我地兩姊妹不停影,影左大大話話都有百幾張相,真係唔講得少

好啦..去相啦,我地真係影/玩得好開心呀...哈哈哈~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

全場最鐘意就係依個泡泡,好可愛呀~
PicturePicture

今日我地都已經係平日嘅下午嚟,估唔到人流都比我想像中多。而且海賊王影相位置都比較細,加上又有啲重疊,所以都有出現互相左住影情況,又或者因為要避影到其他人唔可以係最住位置影到相呀

不過慶幸人家都好守規矩,大家互相合作,咁就自然大家都影得快快又開心啦

沒有留言:

發佈留言