2014年11月23日星期日

Yummy Tea@Made in HK

21 NOVEMBER 2014(FRI)

之前行APM行經Made in HK好幾次,都俾佢個環境同個TEA SET吸引住,不過次次都過左個TEA TIME。

估唔到今日接完小小豬放學之後去到仲仍然係TEA TIME,所以可以食到啦~
Picture

其實依間餐廳都唔係我地第一個選擇,因為嚟得APM當然係好想去Kumamoto Cafe同熊本熊一齊食飯啦!

原以為五點幾到就可以唔洗點排隊,點知都仍然係大排長龍。一向都比較怕排隊嘅大肥豬當然提意我地改地點食嘢啦!

真係改有改嘅好,因為Made in HK個環境真係好舒服,由於餐廳職員見我地有個小朋友一齊,所以安排我地坐係餐廳外面嘅位置,坐係張大梳化食嘢,又真係幾輕鬆呀~
Picture

一場嚟到,當然就係食我想試好耐嘅TEA SET啦~
Picture

平時啲TEA SET都係蛋糕多,因為係Made in HK關係,所以就有三文治、薯條、雞翼,都幾特別呀~
PicturePicturePicture

依個為食小小豬一見到就即刻興奮到嘩嘩聲啦~
Picture

仲急不及待要自己拎嘢食添~
PicturePicture
PicturePicturePicture

除左依個SET之外,我地仲ORDER左一個焗豬扒飯。個味道其實都唔錯,不過我地今餐個焦照就去左個TEA SET度~
Picture

食飽飽就有嘢飲啦~
Picture

因為我地叫左兩個SET,可以有三杯飲品,所以就叫左杯檸檬水俾小小豬飲。小小豬都係第一次飲酸酸地嘅檸檬水,都唔多鐘意飲,只係鐘意玩嗰幾片檸檬~
Picture

雖然我地都已經食飽飽,不過係依個咁舒服嘅環境吓,都要坐多一陣歎返一吓。

睇吓小小豬幾神氣咁係度睇雜誌~
PicturePicture

失驚冇神咁錫錫我,真係冧爆了~
Picture

依間餐廳個環境真係唔錯,嘢食都唔差,再加上啲職員啲服務又好好,睇啲圖片見佢地啲扒類食物都幾吸引,所以我地都決定下次會再嚟依度食,到時可以試吓佢個晚餐,再嚟輕鬆一吓!

 

沒有留言:

發佈留言