2014年11月13日星期四

香蕉乳酪棒@51個月大

10 NOVEMBER 2014(MON)

唔經唔覺依隻傻豬仔都已經51個月大,就趁佢今日又大一個月,俾佢做啲特別事,就係一手一腳仲要唔洗我提點,整左香蕉乳酪棒棒食啦~
Picture

點解會整依個甜品?其實事緣就由講故事開始,早幾日大肥豬係圖書館借左依一本英文圖書~
Picture

係圖書入面就教小朋友整左三個小食,其中一個就係依個甜品~
Picture

正當佢地兩父子講到興高采烈時,就提意過不如我地又試吓整依個香蕉乳酪棒。就係咁我今日放學就同小小豬去行超市買齊材料,齊齊開工啦~
Picture

首先將香蕉剝皮先~
PicturePicture

將香蕉切開一半~
Picture

然後將啲雪條棒插上香蕉~
PicturePicturePicture

原本圖書就話係準備啲曲奇碎,不過為左令個棒棒靚啲,所以我就改用左啲彩色嘅朱古力碎碎啦~
Picture

將啲香蕉插入乳酪杯內,等啲香蕉充滿乳酪之後,就可以放落碟朱古力碎碎度碌...碌...碌啦~
PicturePicturePicturePicturePicture

碌碌完嘅香蕉棒棒係唔係好靚呢~
Picture

最後放入雪櫃上格雪大約一小時~
Picture

大功告成,可以食啦~
Picture

睇吓小小豬食得幾滋味,可能由始至終都係佢自己一手一腳整,所以小小豬食得特別開心,仲充滿左自信心添呀~

PicturePicturePicture

平時同小小豬做親子廚房,都係我負責講個步驟,然後小小豬跟住去做。不過今日就有啲唔同,因為全程小小豬都係自己做,我唔洗幫手。小小豬一邊做就一邊講返個故事出嚟,又真好係幾叻仔哦!

不過今日除左俾個叻小小豬之外,亦都要俾個"LIKE"大肥豬,因為佢諗到借依本圖書,等小小豬可以聽故事學英文之餘,仲可以透過整依個小食加深小小豬對故事嘅了解。

雖然平日小小豬都已經好鐘意聽故事,今次可以藉故事嚟整嘢食,等小小豬接觸多啲唔同嘅學習機會,就可以加強小小豬鐘意閱讀興趣,唔係一件非常之好嘅事嚟,所以你話點唔可以讚吓依個廿四孝好爸爸呢!

沒有留言:

發佈留言