2014年11月15日星期六

斑蘭布甸

15 NOVEMBER 2014(SAT)

我都好鐘意食斑蘭嘅甜品,之前係屋企都自己整過幾款,不過嗰幾次都係用加入斑蘭香精調味。今次買到新鮮嘅斑蘭葉,所以就整左個斑蘭布甸試吓啦~
Picture

材料:斑蘭葉5條、糖20g、魚膠片6g、淡忌廉75ml~
Picture

先將斑蘭葉洗乾淨,然後剪細~
Picture

然後加入熱水150ml焗10分鐘~
PicturePicture

魚膠片浸軟備用~
Picture

浸了10分鐘的斑蘭葉連水放入攪拌器打碎,然後隔渣成汁~
PicturePicturePicture

將斑蘭汁加糖用慢火煮至糖溶~
Picture

加入魚膠片攪溶~
Picture

放涼後再加入淡忌廉攪勻~
Picture 過濾
之後,就可以入杯~
Picture

依個份量就足夠整三杯仔,我地三口子一人一粒~
Picture

放入雪櫃下層雪至凝固~
Picture

脫模後就可以食得啦,個賣相都唔錯哦~
Picture

口感都好滑滑呀~
Picture

味道又如何?由於係用新鮮斑蘭葉關係,當然係比用斑蘭香精調嘅味來的更加香燶,同埋食落都有一陣草葉味道。

我自己就好鐘意食,不過亦都係因為有嗰一陣葉味,所以小小豬食兩啖之後就話飽唔食,真係唔識欣賞。

我都明白唔係人人都鐘意食嗰一種葉味,家中只有我一個人識欣賞。不過唔緊要,咁好味嘅甜品我唔介意一個人食晒,只係怕又要肥多兩磅啦...哈哈哈!

沒有留言:

發佈留言