2014年11月12日星期三

Disney Channel 奇妙十年 聖誕派對開幕禮

9 NOVEMBER 2014(SUN)

非常感謝Disney Channel邀請,今日我地三口子有幸可以出席奇妙十年聖誕派對開幕禮,可以優先大玩特影呀~
Picture

我地去到嘅時候都差唔多係開始開幕禮,所以就企定定係台前等睇節目啦~
Picture

首先就係有兩場跳舞表演~
PicturePicture

BOB就係今日嘅大會司儀,睇電視就真係成日見到佢,現場都係第一次~
Picture

經BOB一輪介紹之後,就舉行簡單而隆重嘅開幕儀式,一班迪士尼朋友仲一齊出嚟主持儀式添~
Picture
Picture

儀式完結之後,大會仲準備左啲小食俾我地添呀~
PicturePicture

食到飽飽之後,我地遇到DAIDAI一家,皮皮仲借出佢心愛嘅車仔同小小豬玩左一陣~
PicturePicturePicture

休息過後,我地就去參觀位於露天平台嘅五個遊戲區啦!首先就係由史迪仔做主角嘅 - 星際寶貝:神奇大冒險~
PicturePicture

其實入面係一個考眼力同專注力嘅電棒過關遊戲,小小豬當然係未識得玩啦,不過在場嘅負責哥哥好有耐性咁教小小豬,見佢唔夠高仲抱佢過關,真係好細心呀~
PicturePicturePicturePicture

反斗奇兵安仔之家,小小豬一見到胡迪同巴斯已經勁開心啦~
Picture
Picture

Picture

以故事中安仔房間1:1實物佈置,入面其實就係可以俾我地影相呀~
PicturePicture

不過,由於我手機係冇安裝QR CODE,所以我唔可以直接D/L小小豬依張有型相,唯有用相機影低佢啦~
Picture

係度要提醒大家,去參觀安仔房間時,記得要開住個QR CODE,咁在場影相同D/L CODE嘅時間就會快啲,咁排隊時間就會快啦!

飛哥與發仔瘋狂實驗室,飛哥同發仔都係第一次嚟到亞洲呀~
Picture

PicturePicture

其實入面係波波池,每次可以有四位小朋友一齊玩。雖然啲波波就唔算多,不過都夠一班小朋友玩,小小豬都不知幾鐘意,玩得不知幾開心呀~
PicturePicturePicturePicture

另一個第一次嚟亞洲嘅展覽就係好多小妹妹好鐘意嘅蘇菲亞 - 小公主蘇菲亞皇室花園~
PicturePicture

嚟到小小豬全場最鐘意嘅遊戲,就係米奇冰雪滑梯,先係附近啲佈置影吓相先~
PicturePicturePicture

依條滑梯全場16米,望落去都真係幾高。其實依條滑要高過120CM先可以去玩,不過可能係開幕日關係,所以在場姐姐都唔係好嚴格,所以小小豬就可以"側側博"咁去玩。依個大膽嘅小小豬一啲都唔驚,仲連續"SIR"左6次都話未玩夠呀~
PicturePicturePicturePicture

今日除左可以優先玩之外,大會仲安排左五個遊戲區嘅主角同我地影相。一向我都勁鐘意同迪士尼人物影相,今次可以同蘇菲亞公主、飛哥與發仔影相,真係超級興奮呀~
PicturePicturePicturePicturePicture

同啲朋友仔影完相,今日依個咁開心又好玩嘅活動就完結啦!不過又話係六大Disney Channel人氣卡通區,點解依度只有五個區呢?

原來仲有一個反斗車王冠軍賽車場遊戲區於11月15日係樂富A區美食坊前展出,小朋友可以係賽道內駕駛電動車。

睇見到覺得好好玩,加上小小豬依家勁鐘意渣車,所以到時一定要抽時間帶小小豬嚟玩呀~
(官方相片)Picture

除左有六大遊戲區之外,仲有一棵佈滿迪士尼公仔高8米嘅聖誕樹~
PicturePicture

係棵聖誕樹仲係首棵可以播放Disney Channel節目嘅聖誕樹,可以在場同大家重溫好多受歡迎嘅卡通劇集呀~
Picture

展覽期由2014年11月10日至2015年1月18日係樂富廣場舉行,最重要就係免費入場,大家有時間一定要嚟玩/影返轉,開開心心迎聖誕呀!

 

More Information :
Website:http://www.disney.com.hk/DisneyChannel/
Facebook:https://www.facebook.com/DisneyChannelHK

沒有留言:

發佈留言