2014年9月22日星期一

活動:We嘩!黃金嘉年華@黃金海岸商場

16 SEPTEMBER 2014(TUE)

依幾日天氣都開始有少少涼涼地,令人覺得正慢慢踏入秋天啦!係依啲秋高氣爽嘅天氣,再加上十月有國慶及重陽節假期,當然係要一家大小去玩,大少朋友齊齊放電啦!

咁就啱啦...因為We嘩!黃金嘉年華又嚟啦,今次舉行地點仲係環境又正嘅黃金海岸商場舉行呀~
Picture

其實小小豬之外都曾經參加過兩次We嘩! 充氣嘉年華」,第一次就係去九龍地廣場(請按此),第二次就係奧海城(請按此),依個超級爛玩嘅小小豬玩得都不知幾盡興,兩次都玩到冇晒晒能量咁返屋企呀!

其實自玩完兩次We嘩! 充氣嘉年華」之後,小小豬都不知幾想再去玩,仲成日問我幾時可以再去玩彈彈床、抓波波。

機會終於又嚟啦,因為今次小小豬再次得到We嘩! 充氣嘉年華」邀請,我地又可以去玩餐飽啦!

其實每一個遊戲對小小豬嚟講都可以話係大愛,好似佢上次玩左四、五轉嘅「變色龍世界」及「We 嘩!抓抓樂」今次都有得玩,我估小小豬一見到就即刻又再傻起上嚟呀!

今次新加多一個「海豚沖天梯」,是集彈床與滑梯於一身的海豚水世界,讓小朋友置身於涼快的彈跳樂園中,小朋友既可隨意彈跳,又可沿滑梯俯衝而下。

不過我嘅亮點就係「We嘩! 水上飄」,一個啱大人同小朋友一齊玩嘅遊戲,絕對係親子之選。係同一時間可以讓三組家長及3歲或以上小朋友兩人同時參與,在長40尺及闊28尺的大型充氣水池上,進入飄卷內一同享受自由自在於水上奔馳樂趣。於水上步行時強化肌肉、鍛練平衡力,學習肢體協調及與合作精神。

依家我都已經好期待,唔知小小豬會唔會又玩到唔願走呢?等我地玩完之後再同大家分享啦!

 

More information :

主題 : We嘩! 黃金嘉年華@黃金海岸商場
日期 : 10月1至5日 (星期三至日,一連五日)
地址 : 黃金海岸商場 (青山灣青山公路1號香港黃金海岸)
時間 : 上午11時30分至下午6時30分
Website: www.wewaland.com

Facebook:https://www.facebook.com/WeWaLand

沒有留言:

發佈留言