2014年9月29日星期一

MY MASTER ?

27 SEPTEMBER 2014(SAT)

早前見ILLUMA FACEBOOK有一個Eden 種植體驗遊戲,只要完登記之後,就會得到限量嘅個人化盆栽。

我依個師奶仔見有著數當然唔執輸玩埋一份,等左都有幾個月,終於今日收到盆栽啦~
Picture

仲包埋一個靚靚鏟仔~
Picture

仲有埋啲泥同種子添~
Picture

我覺得最特別都有個小牌,有小小豬張相係上面,原來個人化就係指依個相片牌。雖然都好特別,但如果張相可以印得清啲,咁就仲正呀(免費嘢就唔好要求咁多啦...哈哈哈)~
Picture

依家有材料齊備,等我搵日同小小豬一齊種蕃茄先得!

當然...我今日嘅分享主角唔係依個小盆栽,係要同大家分享吓係我收件嗰一個過程。當我同大肥豬講返時,佢可以足足笑成五分鐘,仲叫我一定要寫BLOG記錄一吓。

好啦...既然係一件好笑事,我當然好樂意同大家分享,希望為大家帶來丁點快樂。

小盆栽係由速遞公司直接送上我地屋企,所以當我收到速遞叔叔打嚟時,我都留左係屋企等收件。

因為當時小小豬因為唔舒服瞓左,為免速遞叔叔送嘢嚟時會嘈醒小小豬,所以我都係客廳等。當我聽到門鐘時,即刻以最快速度開門收件,點知一打開門速遞叔叔就話:你係唔係幫你MASTER收件呀?你識簽名嗎?

嘩.....聽到嗰一吓內心真係無名火起,雖然我係屋企係著得比較隨便,不過點睇都唔似工人姐姐呀!雖然係嬲嬲地,不過我都係笑住同速遞叔叔講:份禮物嘅收件人係寫我名,麻煩你送上嚟俾我呀!

之後,速遞叔叔就全層笑笑口咁同我交收,不過佢嘅笑容都有少少尷尬囉...哈哈哈!

阿Q啲咁諗,其實速遞叔叔又真係冇講錯,因為我嘅MASTER咪就係盆栽嘅小主角 - 小小豬,我又真係幫緊佢簽收哦,所以呢.....都係得啖笑啦!

不過,依個攪事嘅大肥豬叫我之後係屋企都要著好啲,咁就唔會有同類事情發生哦......真係俾佢激C呀!

沒有留言:

發佈留言