2014年9月16日星期二

試用:b.liv - glow & glory光彩熠熠生物面膜

10 SEPTEMBER 2014(WED)

繼早前試用過b.liv嘅產品之後(請按此),今次又有機會試用b.liv 最新推出專為秋冬季而設嘅 - glow & glory 光彩熠熠生物面膜~
Picture

其實面膜依樣產品真係可以話唔會怕多,尤其係我依啲分秒必爭嘅師奶仔,平日已經冇乜時間(係冇多剩時間)出去做吓FACIAL,但又好想做靚太,所以最方便嘅就係屋企勤力啲敷面膜,一邊敷住面膜一邊打BLOG都幾好呀...哈哈哈!

好啦...講完題外話,入返正題先啦!

為了迎合準備進入秋天的季節 b.liv 全新推出秋冬季的Glow & Glory光彩熠熠生物面膜,將面部肌膚係轉天氣時所產生嘅乾燥、暗沉、膚色不均等煩惱問題一一消滅~
Picture

採用的納米級生物纖維面膜100%由木醋桿菌培育而來,能為肌膚注入數量驚人的活膚因子,極速喚醒沉睡肌膚。當中的活性成分包括南極海醣蛋白萃取液、蘋果萃取及熊果素能有效改善黑色素的形成,讓肌膚重現水水潤亮澤,達至美白亮膚,煥彩新生的感覺~
Picture

享有14天原銀奉還保證,可見佢地對產品的信心和重視顧客的感受~
Picture

打開包裝就已經見到入面有好多精華呀~
Picture

每片面膜由三層組成,精華在中間的那一層,依層就係生物纖維面膜嚟啦~
Picture

一睇到係面膜係由三層組成,開頭我都以複雜,不過其實係好簡單,首先撕開其中一邊的網狀層,然後貼在臉上,待固定面膜後就將另一面的網狀層撕走~
Picture

留係面上嘅就係中間嗰層生物纖維面膜,依款面膜與平時用開的紙面膜好唔同,雖然係好薄,不過就好有彈性,大力拉扯都唔會扯爛。我覺得最好就係面膜係超緊貼臉部,所以係敷嘅途中個頭郁郁吓都唔會令面膜走位~
Picture

15分鐘後,發覺唔會有太多多餘精華留係臉上,我估都應該係俾肌膚吸收晒啦!

原本建議是每週使用1次,不過因為前排唔舒服,係冇乜特別照顧之下,面部肌膚都差左啲啲,所以我收到面膜之後就隔晚使用,希望可以急救一吓啦!

三片用完之後,我覺得面部肌膚明顯係滋潤左,好似注滿晒水份,一啲都唔乾,我覺得重現返啲水潤亮澤

開頭我都以為係為秋冬而設,加上面膜都係啲GEL狀的精華,一定係會有笠痴痴嘅感覺。不過用落真係一啲都唔覺得有黏稠感覺,而且仲幾舒服添!

 

More Information :
Website:
http://www.cellnique.com/bliv/
Facebook:https://www.facebook.com/bliv.cellnique?fref=ts

沒有留言:

發佈留言